Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠανταζής, Σπύρος Χ.el
dc.date.accessioned2015-11-05T13:30:07Z-
dc.date.available2015-11-05T13:30:07Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5970-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.8583-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔίγλωσση εκπαίδευσηel
dc.subjectΣχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσηςel
dc.subjectΔυσκολίες γλώσσαςel
dc.subjectΕλληνικό εκπαιδευτικό σύστημαel
dc.subjectΑλλοδαποί μαθητέςel
dc.titleBilinguale Schulprojekte in Griechenlandde
dc.titleΔίγλωσσα σχολικά προγράμματα στην Ελλάδαel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionΚείμενο στα γερμανικά με περίληψη στα γερμανικά και ελληνικάel
heal.classificationΕκπαίδευση, Δίγλωσση--Ελλάδαel
heal.classificationΠολυπολιτισμική εκπαίδευση--Ελλάδαel
heal.dateAvailable2015-11-05T13:31:07Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2000-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. [131]el
heal.abstractMit diesem Kur/.en Vortrag versuchen wir ein Bild des bilingualen Erziehungssystem - bilinguale Erziehung und Emigration - "Emigrantenschulen" darzustellen. Nach der Feststellung des Misserfolgs dcr “Emfangsklassen' und 'Nachhilfckursen" wurden die Herausforderungen des Griechischen Schulsystems neu bestirnmt. welche die soziale Integration und F.inheit der Schulfunktion sind - ohne schulische Differenzierung und die Interkulturelle F.rziehung dieses Schulsystems trotz der nationalen. linanziellen. sozialen. politische llindemissen. Die Emigrantenschulen" hatten als Hauptziel die Vorbereitung der Schuler fur Integration in das griechische Erziehungssystem und nicht die Art von zweisprachiger Erziehung. Der Stundenplan kann und muss gemas den Bediirfnissen derSchiilergestalen werden. aber in der Praxis haben sie als Zentralpunkt die Lehre dcr griechischen Sprache. Diesc Schulen. abcr haben sich in eine permanente schulform umgcwandelt in den einegrosse Anzalil der Schuler die Schulpflichut erschpoft, sowie denen die ohne obligatorische fortfhiiren Sie haben zu Sackgassenschulcn verwandelt. Deshalb miissen Losungen gefunden werden vorrangig solte ein bilingualcr Modell gefunden werden. dar nicht nur SchUleni aus englischprachigen oder deutschsprachigen Lander offcnsteht. sodem glcichcrmassen den iibrigen Schiilem immer Rahmen des multikulturellen charakters des Landes und der Kocxistenz verschiedenen Nationalitaten und Kultureller Gebraiiche.de
heal.abstractΜε τη σύντομη αυτή ανάλυση θέλουμε να δώσουμε μια εικόνα του δίγλωσσου συστήματος αγωγής των απόδημων Ελλήνων μαθητών σχετικά με τα «Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης» (πρώην Σχολεία αποδήμων Ελληνοπαίδων). Τα Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκ¬παίδευσης είχαν αρχικά ως κύριο σκοπό την προετοιμασία των μαθητών για την ενσωμάτωσή τους στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και όχι απλώς τη δίγλωσση εκπαίδευση, Το πρόγραμμα μαθημάτων το)ν σχολείων αυτών·διαμορφώθηκε αρχικά με βάση τις δυσκο¬λίες των μαθητών πάνω στο θέμα της γλώσσας, στην πράξη όμως κατέληξαν τα σχολεία αυτά σε κανονικά σχολεία, όπου ο μεγαλύτερος αριθμός των μαθητών εξαντλούσε εκεί την υποχρεωτική του φοίτηση. Προτάθηκε στη συνέχεια να μη δέχονται μόνο μαθητές από αγγλόφωνες και γερμανόφωνες χώρες, όπως συνέβαινε μέχρι τώρα. αλλά και από άλλες χώ¬ρες. στα πλαίσια του πολυπολιτισμικού χαρακτήρα της χώρας. Μετά και από την αποτυχία των «τάξεων υποδοχής» και των «φροντιστηριακών μαθημάτων» που γινόταν για την ενσωμάτωση των παλιννοστούντων μαθητ<ί>ν στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, η ελληνική πολιτεία συνέταξε προγράμματα για μια διαφοροποίηση και διαφορετική προσέγγιση απ' ό,τι γινόταν πριν αλλά και με την προοπτική μιας δια- πολιτισμικής αγωγής, τόσο για τους Έλληνες παλιννοστούντες μαθητές, όσο και για τους αλλοδαπούς μαθητές.el
heal.numberOfPagesσσ. [121]-[131]el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 13 (2000)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 13 (2000)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilinguale Schulprojekte in Griechenland.pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons