Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5968
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κώτσης, Κωνσταντίνος Θ. | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-05T13:20:31Z | - |
dc.date.available | 2015-11-05T13:20:31Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5968 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9076 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Διαδικασία της μάθησης | el |
dc.subject | Ρόλος της όρασης | el |
dc.subject | Ρόλος της εικόνας | el |
dc.subject | Εικόνα και κείμενο | el |
dc.subject | Νοητικό μοντέλο | el |
dc.subject | Μάθημα Φυσικής | el |
dc.title | Η σημασία της εικονογράφησης στα διδακτικά βιβλία της Φυσικής | el |
dc.title | The importance of illustration in the text books of physics | en |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.generalDescription | Κείμενο στα ελληνικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικά | - |
heal.classification | Φυσική--Μελέτη και διδασκαλία | el |
heal.dateAvailable | 2015-11-05T13:21:31Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.publicationDate | 2000 | - |
heal.bibliographicCitation | Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές | el |
heal.abstract | Στο εισαγωγικό μέρος της μελέτης αυτής επισημαίνεται ο σημαντικός ρόλος της όρασης και της εικόνας στην διαδικασία της μάθησης. Ακολούθως εξηγείται γιατί η εικόνα έχει ση¬μαντική και ισότιμη θέση με το κείμενο που συνοδεύει στην ανάπτυξη ενός νοητικού μοντέλου και το πως αυτή συνεισφέρει στην περιγραφή μιας έννοιας. Επίσης αναφέρεται η ανάγκη παρουσίασης των εννοιών της Φυσικής με ανάλογες εικόνες για την κατασκευή των νοητικών μοντέλων που τις περιγράφουν. Τέλος περιγράφεται η σημερινή κατάσταση της εικονογράφησης των διδακτικών βιβλίων της Φυσικής, όπου συμπεράσματα της σημειολογίας και της γνωστικής ψυχολογίας μάλλον αγνοούνται, δημιουργώντας πιθανές παρανοήσεις στην κατανόηση και αφομοίωση εννοιών της Φυσικής που στηρίζονται κατά πολύ στη κατασκευή των ανάλογων νοητικών μοντέλων. | el |
heal.abstract | In the introduction of this study, the significant role of the vision and image in the learning procedure is pointed out. Next it is explained why image has an important and equal place with the text that accompanies to the development of an intellectual model and how it contributes to the description of a meaning. The need to present physics' concepts with proportion images for the construction of the intellectual models that describe them is next outlined. Finally is described the present situation of illustrations in physics textbooks, where conclusions of Semeiology and Cognitive Psychology are probably ignored, causing misunderstanding to the comprehension and assimilation of Physics’ concepts which are mostly based on the construction of intellectual models | en |
heal.numberOfPages | σσ. [89]-104 | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 13 (2000) | - |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 13 (2000) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Η σημασία της εικονογράφησης στα διδακτικά βιβλία της Φυσικής.pdf | 2.45 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License