Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5965
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσελφές, Βασίληςel
dc.contributor.authorΠαρούση, Αντιγόνη-
dc.date.accessioned2015-11-05T13:15:51Z-
dc.date.available2015-11-05T13:15:51Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5965-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9057-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕκπαιδευτικές δομέςel
dc.subjectΔιδασκαλία μάθηση φυσικών επιστημώνel
dc.subjectΥποχρεωτική Εκπαίδευσηel
dc.titleΗ εικονικότητα της εκπαιδευτικής πράξης και η περίπτωση της διδασκαλίας και μάθησης των φυσικών επιστημών στην υποχρεωτική εκπαίδευσηel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-05T13:16:51Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2010-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 175-177-
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δ. Ε. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Τόμ. 22 (2010)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 22 (2010)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons