Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5963
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαρθένης, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2015-11-05T13:11:09Z-
dc.date.available2015-11-05T13:11:09Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5963-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9150-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectΕκπαίδευση παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleΣχεδιάζοντας καινοτόμες πολυπολιτισμικές δράσεις: το παράδειγμα του προγράμματος εκπαίδευση παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleDesigning innovatice multicultural actions: an example program the education of immigrand and returning students in primary schoolen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-05T13:12:09Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 154 - 156el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 21 (2008)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 21 (2008-2009)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons