Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5953
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Παπαδοπούλου, Σμαράγδα | el |
dc.contributor.author | Μπαρμπαρούσης, Χαράλαμπος | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-05T12:56:19Z | - |
dc.date.available | 2015-11-05T12:56:19Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5953 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9090 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Βιβλιοθεραπευτική προσέγγιση της γλώσσας | el |
dc.subject | Κοινωνιολογία | el |
dc.subject | Κοινωνιοσυναισθηματική μάθηση | el |
dc.title | Καινοτόμες διαθεματικές προσεγγίσεις γλώσσας και κοινωνιολογίας: ένα παράδειγμα εφαρμογής της βιβλιοθεραπευτικής μεθόδου στη θεματική ενότητα πρόσφυγες - μετανάστες | el |
dc.title | Innovarive interdisuplinary approaches of language and sociology: an example of applied bibliography teaching method at the topic: refugees - immigrants | en |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.dateAvailable | 2015-11-05T12:57:19Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2008 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 107 - 110 | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 21 (2008) | el |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 21 (2008-2009) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4.Καινοτομες διαθεματικες προσεγγισεις γλωσσας.pdf | 196.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License