Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5951
Title: Οι γλωσσικές απεικονίσεις της οικονομικής κρίσης στον ελληνικό διαφημιστικό λόγο. Ενδεικτικές αναπαραστάσεις σημερινών νηπίων και παιδιών
Linguistic depictions of financial crisis in the Greek advertising discourse: Indicative representations of today’s children and infants
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης
Subject classification: Διαφήμιση--Ελλάδα--Γλώσσα
Διαφήμιση και παιδιά
Keywords: Διαφημιστικό κείμενο,Διαφημίσεις της κρίσης,Ρηματική δομή,Διαλογικότητα,Αποδεκτότητα,Εικονική ευμένεια,Κριτική ανάλυση,Ονοματική δομή
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5951
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9211
Publisher: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Appears in Collections:Τόμος 5 (2012)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons