Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓούλα, Κατερίναel
dc.contributor.authorΣτεργίου, Λήδαel
dc.date.accessioned2015-11-05T12:40:44Z-
dc.date.available2015-11-05T12:40:44Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5944-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9218-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΧώρα των Βάσκωνel
dc.subjectΔιγλωσσίαel
dc.subjectΠολυγλωσσίαel
dc.subjectΕνδυνάμωσηel
dc.subjectΣτρατηγικές ενίσχυσηςel
dc.subjectΚοινότητες μάθησηςel
dc.titleΠροκλήσεις και απαντήσεις διαπολιτισμικής διδασκαλίας: μελέτη περίπτωσης προσχολικής εκπαίδευσης στη χώρα των Βάσκωνel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionΠεριέχει εικόνεςel
heal.dateAvailable2015-11-05T12:41:44Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών-
heal.publicationDate2012-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 147-149el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 5 (2012)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 5 (2012)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons