Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5943
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μπρούζος, Ανδρέας | el |
dc.contributor.author | Χατζηορφανός, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Δάφνου, Σπυριδούλα | el |
dc.contributor.author | Ντόκα, Αγλαΐα | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-05T12:38:51Z | - |
dc.date.available | 2015-11-05T12:38:51Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5943 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9132 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | - | - |
dc.title | Παράγοντες που διευκολύνουν ή αναστέλλουν την διαδικασίας μάθησης στο πανεπιστήμιο: απόψεις φοιτητών | el |
dc.title | Factors facilitating and constraining learning in the university: students views | en |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.dateAvailable | 2015-11-05T12:39:51Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2001 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 276-277 | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 14 (2001) | el |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 14 (2001) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12.παραγοντες που διευκολυνουν η αναστελλουν τη διαδικασια.pdf | 4.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License