Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5928
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Χαράλαμπος Ι.el
dc.contributor.authorΕμβαλώτης, Αναστάσιος Χ.el
dc.date.accessioned2015-11-05T10:16:32Z-
dc.date.available2015-11-05T10:16:32Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5928-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9116-
dc.rightsDefault License-
dc.subject--
dc.titleΟ ρόλος του εκπαιδευτικού σε σχέση με τις λειτουργίες του σχολείου και τα προγράμματα σπουδών στα παιδαγωγικά τμήματαel
dc.titleLe role de l'enseignant par rapport aux facteurs de l' ecole et aux programmes d' etudes aux departements pedagogiquesfr
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-05T10:17:32Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2001-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 217el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 14 (2001)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 14 (2001)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons