Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5927
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚοσσυβάκη, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2015-11-05T10:15:37Z-
dc.date.available2015-11-05T10:15:37Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5927-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.8630-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΣχολείοel
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectΣχολικές πρακτικέςel
dc.subjectΑντιλήψεις εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΔιαδικασίες μάθησηςel
dc.titleΔιδασκαλία και μάθηση στην σημερινή σχολική πραγματικότητα: αντιλήψεις και σχολικές πρακτικές των εκπαιδευτικώνel
dc.titleTeaching and learning in current school reality: teachers perceptions and school practicesen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionΚείμενο στα ελληνικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικάel
heal.classificationΕκπαίδευση--Ελλάδα--20ός αιώναςel
heal.dateAvailable2015-11-05T10:16:37Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2001-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. [203]-204el
heal.abstractΗ εργασία αυτή περιλαμβάνει δύο μέρη: Το πρώτο μέρος αναφέρεται στην αποστολή της εκπαίδευσης στη νέα εποχή και τις αναθεωρήσεις που επιβάλλεται να δρομολογηθούν σε επίπεδο σχολείου και διδασκαλίας. Το δεύτερο μέρος αναφέρεται στη σχολική πραγματικότητα, στις σχολικές πρακτικές και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πάνω σε θέματα διαδικασιών μάθησης και αποστολής του σημερινού σχολείου.el
heal.abstractThe present work consists of two parts. The first refers to the mission of education in the new era, as well as to the revisions that asserted in teaching and school level. The second part refers to the school reality, school practices, and teachers’ perceptions on topics such as learning processes and the mission of today school.en
heal.numberOfPagesσσ. [171]-204el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 14 (2001)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 14 (2001)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons