Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5927Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Κοσσυβάκη, Φωτεινή | el |
| dc.date.accessioned | 2015-11-05T10:15:37Z | - |
| dc.date.available | 2015-11-05T10:15:37Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5927 | - |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.8630 | - |
| dc.rights | Default License | - |
| dc.subject | Εκπαίδευση | el |
| dc.subject | Σχολείο | el |
| dc.subject | Διδασκαλία | el |
| dc.subject | Σχολικές πρακτικές | el |
| dc.subject | Αντιλήψεις εκπαιδευτικών | el |
| dc.subject | Διαδικασίες μάθησης | el |
| dc.title | Διδασκαλία και μάθηση στην σημερινή σχολική πραγματικότητα: αντιλήψεις και σχολικές πρακτικές των εκπαιδευτικών | el |
| dc.title | Teaching and learning in current school reality: teachers perceptions and school practices | en |
| heal.type | journalArticle | - |
| heal.type.en | Journal article | en |
| heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
| heal.generalDescription | Κείμενο στα ελληνικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικά | el |
| heal.classification | Εκπαίδευση--Ελλάδα--20ός αιώνας | el |
| heal.dateAvailable | 2015-11-05T10:16:37Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
| heal.publicationDate | 2001 | - |
| heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. [203]-204 | el |
| heal.abstract | Η εργασία αυτή περιλαμβάνει δύο μέρη: Το πρώτο μέρος αναφέρεται στην αποστολή της εκπαίδευσης στη νέα εποχή και τις αναθεωρήσεις που επιβάλλεται να δρομολογηθούν σε επίπεδο σχολείου και διδασκαλίας. Το δεύτερο μέρος αναφέρεται στη σχολική πραγματικότητα, στις σχολικές πρακτικές και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πάνω σε θέματα διαδικασιών μάθησης και αποστολής του σημερινού σχολείου. | el |
| heal.abstract | The present work consists of two parts. The first refers to the mission of education in the new era, as well as to the revisions that asserted in teaching and school level. The second part refers to the school reality, school practices, and teachers’ perceptions on topics such as learning processes and the mission of today school. | en |
| heal.numberOfPages | σσ. [171]-204 | el |
| heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
| heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 14 (2001) | el |
| heal.journalType | peer-reviewed | - |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Τόμος 14 (2001) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 7.Διδασκαλια και μαθηση στη σημερινη σχολικη πραγματικοτητα.pdf | 6.79 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License