Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5925
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Παπαδοπούλου, Σμαράγδα | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-05T10:14:24Z | - |
dc.date.available | 2015-11-05T10:14:24Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5925 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9139 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Εγγραματισμός | el |
dc.subject | Βιβλίο | el |
dc.subject | Συνεργασία σχολείου - οικογένειας | el |
dc.subject | Οικογενειακή εμπλοκή στην εκπαίδευση | el |
dc.subject | Βιβλιοθεραπεία | el |
dc.subject | Λογοτεχνία | el |
dc.subject | Ολική γλώσσα | el |
dc.subject | Μέθοδος project | el |
dc.title | Προετοιμασία γραμματισμού στο παιδί και ο ρόλος της συνεργασίας σχολείου και οικογένειας για την επιτυχή σχολική του ένταξη στην Α' τάξη | el |
dc.title | Literacy acquisition of the child and the role of home - school. Cooperation in terms of a successful school competence for the first graders | en |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.dateAvailable | 2015-11-05T10:15:24Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2002 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 159 - 160 | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 15 (2002) | el |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 15 (2002) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6.Προετοιμασια γραμματισμου στο παιδι.pdf | 4.92 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License