Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5922
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔράκος, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΝικολάου, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2015-11-05T10:11:31Z-
dc.date.available2015-11-05T10:11:31Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5922-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.8634-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔημοτικό σχολείοel
dc.subjectΔήμος Αχαρνών Αττικήςel
dc.subjectΜουσεία Μαθητέςel
dc.subjectΜαθητέςel
dc.subjectΜουσειακή εκπαίδευσηel
dc.subjectΜεθοδολογικά μοντέλα εκπαίδευσηςel
dc.subjectΠολιτισμικές ιδιαιτερότητεςel
dc.titleΔραστηριότητες Μουσειακής Εκπαίδευσης στο δημοτικό σχολείο με στόχο τη βελτίωση του γλωσσικού επιπέδου των παλιννοστούντων μαθητώνel
dc.titleActivities of museum education in the elementary school aiming to improve the linquistie level of repatriated studentsen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionΠεριέχει σχεδιαγράμματα και πίνακεςel
heal.generalDescriptionΚείμενο στα ελληνικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικάel
heal.dateAvailable2015-11-05T10:12:31Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2001-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. [74]-76el
heal.abstractΗ σχολική ένταξη των μαθητών με πολιτισμικές ιδιαιτερότητες είναι ένα θέμα που απασχολεί τις περισσότερες δυτικές κοινωνίες, αφού οι τελευταίες, όλο και πιο συχνά, αποκτούν πολυπολιτισμικά χαρακτηριστικά. Στο πεδίο της διδακτικής στρεφόμαστε τελευταία σε εναλλακτικά μεθοδολογικά μοντέλα, τα οποία έχει διαπιστωθεί ότι ευνοούν την αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών, ενισχύουν το επικοινωνιακό, γλωσσικό επίπεδο των αλλόγλωσσων και αποδραμα- τοποιούν το σχολικό περιβάλλον. Ιδιαίτερα οι προγραμματισμένες δραστηριότητες της Μουσειακής Εκπαίδευσης φαίνεται, μέσα από την πιλοτική εφαρμογή που παρουσιάζουμε και που εκτυλίχθηκε στην Γ’ Δημοτικού ενός πολυπολιτισμικού Δημοτικού Σχολείου του Λήμου Αχαρνών Αττικής, να αποτελούν ένα σημαντικό μεθοδολογικό εργαλείο στη διάθεση των εκπαιδευ-τικών που εργάζονται σε τάξεις «πολύχρωμες», όπου η ένταξη των αλλόγλωσσων μαθητών είναι το ζητούμενο. Διαπιστώθηκε ότι η εφαρμογή προγραμματισμένων δραστηριοτήτων Μουσειακής Εκπαίδευσης βελτίωσε την κοινωνιομετρική θέση των «ξένων» μαθητών, ενίσχυσε την εκμάθηση της δεύτερης γλώσσας, εμπλούτισε το γνωστικό μέρος του προγράμματος σπουδών για όλη την τάξη και βελτίωσε το «κλίμα» της, ενισχύοντας τη θετική αλληλεπίδραση ανάμεσα στα μέλη της.el
heal.abstractThe enrolment of multicultural students at the school communion is a subject of great interest, especially for those communities such as the Western societies, which turn to accept significant immigrant populations. A major focus on the teaching level has to do with alternative curriculum plans and current educational purposes, which proved to be helpful for children’s interrelation. Moreover, the models we examine here explore the possibilities of developing the communicational and linguistic interdependence of language minorities with other children at the school community and their positive approval of the new school-settings. The key advantage of the program lies on scheduled activities concerning museum education through a new project we present here. It took place at the third grade level of a multicultural Elementary Education School of the Municipality of Ahamai in Attiki-Greece. We suggest that the findings and the implications as a methodological element are of enormous interest for teachers who work with "colourful” students and for classes that enrolment of "different" bilingual students is exactly what we are seeking for. As we assume, teaching strategies tested through scheduled activities of Museum Education helped the underlying purposes of social status of the foreign students, enriched the learning component of the curriculum for the whole class and offered a chance for positive relationship between the “different” classmatesen
heal.numberOfPagesσσ. [43]-76el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 14 (2001)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 14 (2001)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons