Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5912
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Συρίου, Ιωάννα | el |
dc.contributor.author | Λουκέρης, Διονύσιος | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-05T09:44:59Z | - |
dc.date.available | 2015-11-05T09:44:59Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5912 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9080 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο | el |
dc.subject | Δείκτες σχολικής αποτελεσματικότητας | el |
dc.subject | Αυτονομία σχολικής μονάδας, | el |
dc.subject | Παιδαγωγικό κλίμα | el |
dc.subject | Ενδοσχολική επιμόρφωση | el |
dc.subject | Γονική συμμετοχή | el |
dc.subject | Χρηματοδότηση σχολικής μονάδας | el |
dc.subject | Διαχείριση του χώρου και του χρόνου | el |
dc.title | Η σχολική αποτελεσματικότητα και ο ρόλος της στην ποιοτική αναβάθμιση της λειτουργίας του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου: μια βιβλιογραφική ανασκόπηση | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.dateAvailable | 2015-11-05T09:45:59Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2007 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 128-131 | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 20 (2007) | - |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 20 (2007) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6.η σχολικη αποτελσαματικοτητα και ο ρολος της.pdf | 224.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License