Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚρίβας, Σπύροςel
dc.contributor.authorΚατσιγιάννη, Ευγενίαel
dc.date.accessioned2015-11-05T09:27:10Z-
dc.date.available2015-11-05T09:27:10Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5904-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.8606-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΆτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.subjectΚοινωνική ένταξηel
dc.subjectΣυμβουλευτικήel
dc.titleΑντιλήψεις γονέων και δασκάλων απέναντι στην κοινωνική ένταξη των ατόμων με ειδικές ανάγκες: Προτάσεις συμβουλευτικήςel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionΠεριέχει πίνακαel
heal.dateAvailable2015-11-05T09:28:10Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2007-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 55el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης-
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 24 (2012)-
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 24 (2012)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons