Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5891
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚοσσυβάκη, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2015-11-05T07:04:53Z-
dc.date.available2015-11-05T07:04:53Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5891-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9065-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠείραμαel
dc.subjectΦυσικές επιστήμεςel
dc.subjectΠειραματική διαδικασίαel
dc.subjectΜόρφωσηel
dc.subjectΑνθρωπολογικήel
dc.subjectΜεθοδολογικήel
dc.subjectΨυχολογικήel
dc.subjectΠαιδαγωγικήel
dc.subjectΠολιτισμική διάστασηel
dc.titleΗ μορφωτική σημασία της πειραματικής διαδικασίας στο σχολείοel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-05T07:05:53Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2004-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 115 - 116el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 17 (2004)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 17 (2004)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons