Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5876
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαρούση, Αντιγόνηel
dc.contributor.authorΤσελφές, Βασίλης-
dc.date.accessioned2015-11-04T12:49:00Z-
dc.date.available2015-11-04T12:49:00Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5876-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9086-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕκπαίδευση εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΠροσχολική εκπαίδευσηel
dc.subjectΘεατρική έκφρασηel
dc.subjectΔιδασκαλία φυσικών επιστημώνel
dc.titleΘεατρική αναπαράσταση επιστημονικών ιδεών από εκπαιδευόμενες νηπιαγωγούςel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-04T12:50:00Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2011-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 181-182el
heal.abstractΣτο κείμενο που ακολουθεί παρουσιάζουμε το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα μιας διδακτικής παρέμβασης κατά την οποία εκπαιδευόμενες νηπιαγωγοί επιχειρούν να διαβούν τα όρια ανάμεσα σε δύο παραδοσιακά διαφορετικές κουλτούρες και να παρουσιάσουν επιστημονικές ιδέες σχετικές με το φως χρησιμοποιώντας τις τεχνικές του Θεάτρου Σκιών (ΘΣ). Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα καλλιτεχνικά και εκφραστικά μέσα του ΘΣ μπορούν να διαχειριστούν δημιουργικά τα επιστημονικά σχήματα. Στο πλαίσιο αυτής της διαχείρισης, το επιστημονικό περιεχόμενο μετασχηματίζεται στην κατεύθυνση της ενίσχυσης των αναπαραστατικών και της αποδυνάμωσης των ερμηνευτικών χαρακτηριστικών του. Παράλληλα, φαίνεται ότι οι χρησιμοποιούμενες θεατρικές πρακτικές επηρεάζουν τη σημασία των επιστημονικών ιδεών που προβάλλουν, ενώ ταυτόχρονα οι επιστημονικές ιδέες εμπλουτίζουν τις εν λόγω πρακτικές, στο επίπεδο της παραγωγής, χωρίς να ενισχύουν τις μεταξύ τους συνδέσεις και στο επίπεδο της ερμηνείας. Τα αποτελέσματα αυτά συζητούνται σε σχέση και με τους σκοπούς της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών (ΦΕ) στο Νηπιαγωγείο.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δ. Ε. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Τόμ. 23 (2011)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 23 (2011)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6. θεατρικη αναπαρασταση επιστημονικων.pdf206.68 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons