Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5874
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘωίδης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2015-11-04T12:44:34Z-
dc.date.available2015-11-04T12:44:34Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5874-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9026-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΟλοήμερο σχολείοel
dc.subjectΑγωγή ελεύθερου χρόνουel
dc.subjectΕκπαίδευση εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΕλεύθερος χρόνοςel
dc.titleΕλεύθερος χρόνος και ολοήμερο σχολείο: Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικώνen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-04T12:45:34Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2012-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 107-109el
heal.abstractΣτο παρόν κείμενο εξετάζεται το αν και πώς διαφοροποιούνται οι αντιλήψεις των σημερινών δασκάλων για τον ελεύθερο χρόνο και για το Ολοήμερο σχολείο από τις αντίστοιχες αντιλήψεις των σημερινών φοιτητών μας και μελλοντικών εκπαιδευτικών. Για τη διερεύνηση των απόψεων των ερωτώμενων χρησιμοποιήθηκε ένα δομημένο γραπτό ερωτηματολόγιο με κλειστές ερωτήσεις. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών και των φοιτητών για τον ελεύθερο χρόνο, τόσο τον προσωπικό όσο και αυτόν στα πλαίσια του ολοήμερου σχολείου δεν διαφοροποιούνται σημαντικά. O ελεύθερος χρόνος για ένα μεγάλο ποσοστό των ερωτώμενων δεν θεωρείται σημαντικός, ιδιαίτερα ως χρόνος μάθησης. Με δεδομένη την προοπτική γενίκευσης και αναβάθμισης του θεσμού του Ολοήμερου στο πλαίσιο της εφαρμογής του Νέου Σχολείου οι διαπιστώσεις της έρευνας ενισχύουν την ανάγκη απόκτησης και ανάπτυξης ικανοτήτων, δεξιοτήτων και γνώσεων σε θεματικές που άπτονται της λειτουργίας του ολοήμερου σχολείου κατά τη βασική εκπαίδευση και την επιμόρφωσή των εκπαιδευτικών.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 24 (2012)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 24 (2012)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.Ελευθερος χρόνος και ολοήμερο σχολείο.pdf300.38 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons