Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5872
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚυρίτσης, Δημήτρηςel
dc.contributor.authorΠαπαοικονόμου, Αντώνης-
dc.date.accessioned2015-11-04T12:40:27Z-
dc.date.available2015-11-04T12:40:27Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5872-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9048-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔέσμευσηel
dc.subjectΡόλοςel
dc.subjectΕφηβοςel
dc.subjectΟικογένειαel
dc.subjectΦύλοel
dc.titleΗ δέσμευση των εφήβων στο μαθητικό τους ρόλο και οι παράγοντες που τη συνδιαμορφώνουνel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-04T12:41:27Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2011-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 125-128el
heal.abstractΣκοπός της εμπειρικής μελέτης είναι η μέτρηση του βαθμού της δέσμευσης των εφήβων στο ρόλο του μαθητή και η ανίχνευση του ρόλου που διαδραματίζουν το στενό οικογενειακό περιβάλλον και το φύλο των υποκειμένων στη διαμόρφωσή της. Για τη συλλογή των δεδομένων εφαρμόστηκε η τεχνική της στρωματοποιημένης τυχαίας δειγματοληψίας από τρεις ζώνες περιοχών του Νομού Θεσσαλονίκης (Δυτική, Ανατολική και Κεντρική) και η μέθοδος της επισκόπησης με ερευνητικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο, το οποίο συμπληρώθηκε από 1344 μαθητές-τριες των δύο πρώτων τάξεων του Λυκείου. Αφού αρχικά διευκρινίστηκε εννοιολογικά η δέσμευση, παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας. Προέκυψε ότι η πλειονότητα των υποκειμένων εμφανίζει μια μέσης ισχύος δέσμευση, η οποία είναι στενότερη κυρίως στα κορίτσια και στους εφήβους που είναι ικανοποιημένοι από την ποιότητα της επικοινωνίας και της σχέσης με τους γονείς τους.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δ. Ε. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Τόμ. 23 (2011)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 23 (2011)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4. η δεσμεσυση των εφηβων στο μαθηματικο.pdf237.6 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons