Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5861
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαλαφάντης, Κωνσταντίνος Δ.el
dc.contributor.authorΦελούκα, Βασιλικήel
dc.contributor.authorΓαλανάκη, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2015-11-04T11:13:46Z-
dc.date.available2015-11-04T11:13:46Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5861-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9118-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑναγνωστικές προτιμήσειςel
dc.subjectΦύλοel
dc.subjectΗλικίαel
dc.subjectΚοινωνικοοικονομικό επίπεδοel
dc.subjectΣχολική επίδοσηel
dc.subjectΜαθητές δημοτικού σχολείουel
dc.titleΟι αναγνωστικές προτιμήσεις των μαθητών-μαθητριών του δημοτικού σχολείου σε σχέση με το φύλο, την ηλικία, το κοινωνικοοικονομικό επίπεδο και τη σχολική επίδοσηel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-04T11:14:46Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης-
heal.publicationDate2013-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 162-166el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει πιθανές διαφορές ως προς τις αναγνωστικές προτιμήσεις των παιδιών σε σχέση με το φύλο, την ηλικία, το κοινωνικοοικονομικό επίπεδο, τη σχολική επίδοση και την επίδοση στη Γλώσσα. Η έρευνα έγινε σε Δημοτικά σχολεία της Αθήνας και του Πειραιά. Οι συμμετέχοντες ήταν 1.136 μαθητές/μαθήτριες Δ΄ και Στ΄ Δημοτικού, που συμπλήρωσαν την ελληνική προσαρμογή του Ερωτηματολογίου Αναγνωστικών Προτιμήσεων (The Reading Preferences Survey, Bundy, 1982). Τα δεδομένα έδειξαν στατιστικά σημαντικές διαφορές ως προς όλες τις μεταβλητές που μελετήθηκαν. Τα ευρήματα συζητούνται με αναφορά στη σχετική διεθνή ερευνητική βιβλιογραφία και ερμηνεύονται με βάση γνωστές απόψεις για τη σχέση του παιδιού με την ανάγνωση. Τέλος, με βάση τα ευρήματα, παρουσιάζονται μερικές προτάσεις για την εκπαιδευτική πράξη με στόχο την προαγωγή της φιλαναγνωσίας.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης-
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 25 (2013)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 25 (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.Οι αναγνωστικές προτιμήσεις των μαθητών.pdf308.55 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons