Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/585
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣαμπανίκου, Εύη Δημ.el
dc.date.accessioned2015-10-14T08:17:56Z-
dc.date.available2015-10-14T08:17:56Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/585-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.227-
dc.rightsDefault License-
dc.subject17ος αιώναςel
dc.subjectΖωγράφοιel
dc.subjectΚεντρική Ελλάδαel
dc.subjectΚρητική σχολήel
dc.subjectΟικογενειακό συνεργείοel
dc.subjectΣχολή βορειοδυτικής Ελλάδαςel
dc.subjectΤοιχογραφίεςel
dc.titleΟ ζωγραφικός διάκοσμος του παρεκκλησίου των Τριών Ιεραρχών της Μονής Βαρλαάμ στα Μετέωρα (1637)el
heal.typedoctoralThesis-
heal.type.enDoctoral thesisen
heal.type.elΔιδακτορική διατριβήel
heal.generalDescriptionΠεριέχει εικόνες-
heal.identifier.secondaryhttp://thesis.ekt.gr/thesisBookReader/id/6191#page/1/mode/2up-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Φιλοσοφική Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίαςel
heal.publicationDate1996-
heal.bibliographicCitationΒβιβλιογραφία: σ. 329-353-
heal.abstractΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ Η ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΟΥ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΒΑΡΛΑΑΜ ΣΤΑ ΜΕΤΕΩΡΑ (1637). ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ Η ΣΚΙΑΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΕΙΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ. ΑΥΤΟ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟ 16Ο ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΗΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΤΟ ΑΘΩ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΕΩΡΑ. ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΤΟΥ 17ΟΥ ΑΙ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΟΥ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΒΟΛΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ. ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΛΛΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥΣ. ΠΑΡΑΤΙΘΕΤΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΩΝ ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ.el
heal.abstractTHE ICONOGRAPHY AND THE STYLE OF THE WALL-PAINTINGS OF THE THREE HIERARCHS CHAPEL IN BARLAAM MONASTERY, METEORA 1637, ARE SYSTEMATICALLY ANALYZED IN THIS PH.D DISSERTATION. THERE IS AN ATTEMPT FOR THE FORMATION OF AN OUTLINE OF THE HISTORICAL CONTEXT OF THE ARTISTIC PRODUCTION IN THE AREA OF CENTRAL GREECE AND THE PLACEMENT OF THE MONUMENT IN BALKAN PAINTING IN GENERAL. THIS IS SUCCEEDEDBY SEARCHING FOR THE ORIGINS OF THE DECORATION IN THE PREVIOUS CENTURIES, ESPECIALLY IN THE 16TH CENTURY AND THE CRETAN SCHOOL IN ATHOS AND METEORA. A SERIES OF 17TH CENTURY MONUMENTS IN THE AREA OF CENTRAL GREECE IS ALSO EXAMINED FOR THE PLACEMENT OF THE CHAPEL'S PAINTING IN THE SPECIFIC AREA AND ERA. THE WESTERN INFLUENCES ON THE PAINTERS' WORKSHOP ARE ALSO SET. MOREOVER, A GENERAL SEARCH FOR OTHER WORKS OF THE PAINTERS' GROUP TAKES PLACE. FINALLY, A CATALOGUE OF LATER 17TH CENTURY MONUMENTS IN CENTRAL THESSALY IS GIVEN, AS AN INITIATIVE FOR FUTURE RESEARCH.en
heal.advisorName--
heal.committeeMemberNameΓαρίδης, Μίλτοςel
heal.committeeMemberNameΣταυροπούλου, Αγγελικήel
heal.committeeMemberNameΠαπαδάκη, Μαντώel
heal.committeeMemberNameΝικονάκος, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΠαλιούρας, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΚορδώσης, Μιχάληςel
heal.committeeMemberNameΠαπαγεωργίου, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Φιλοσοφική Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages356 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΙΣΤ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons