Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5850
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘάνος, Θεόδωρος Β.el
dc.date.accessioned2015-11-04T10:36:09Z-
dc.date.available2015-11-04T10:36:09Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5850-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9217-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑνώτατη εκπαίδευσηel
dc.subjectΠρόσβασηel
dc.subjectΣχολές Επιστημών Αγωγήςel
dc.subjectΚοινωνική αναπαραγωγήel
dc.subjectΚοινωνική προέλευσηel
dc.subjectΚοινωνικές ανισότητεςel
dc.subjectΚεφάλαιοel
dc.subjectΦύλοel
dc.titleΠρόσβαση στην ανώτατη εκπαίδευση και κοινωνικές ανισότητες: τα κοινωνικά χαρακτηριστικά των φοιτητών των Σχολών Επιστημών Αγωγήςel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.classificationΕκπαίδευση, Τριτοβάθμια--Ελλάδα--Κοινωνικές απόψειςel
heal.classificationΕκπαίδευση--Ελλάδα--Κοινωνικές ανισότητεςel
heal.dateAvailable2015-11-04T10:37:09Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2012-
heal.bibliographicCitationΒβιβλιογραφία: σ. 58-59el
heal.abstractΣτο παρόν άρθρο εξετάζονται τα κοινωνικά χαρακτηριστικά των φοιτητών των Σχολών Επιστημών Αγωγής με βάση το επάγγελμα και το επίπεδο εκπαίδευσης των γονέων αλλά και το φύλο, κατά τη δεκαετία του 2000. Βασίζεται στα δεδομένα έρευνας που έχει ως πληθυσμό αναφοράς τους φοιτητές των Σχολών Επιστημών Αγωγής και πηγή των στατιστικών στοιχείων τις Στατιστικές της Εκπαίδευσης της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, παρά την αύξηση των "βάσεων" εισαγωγής στις Σχολές Επιστημών Αγωγής και ιδιαίτερα στα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης κατά τη δεκαετία του 2000, περισσότερες πιθανότητες εισαγωγής εμφανίζουν οι φοιτητές με γονείς που έχουν χαμηλό κοινωνικοοικονομικό και εκπαιδευτικό κεφάλαιο και οι γυναίκες ως προς το φύλο. Στο εσωτερικό των Σχολών Επιστημών Αγωγής, οι φοιτητές δεν διαφοροποιούνται μεταξύ τους εκτός από εκείνους που έχουν γονείς που ασκούν επιστημονικά επαγγέλματα και απόφοιτους Λυκείου καθώς και τους άνδρες, οι οποίοι εμφανίζουν υψηλότερες πιθανότητες εισαγωγής στα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης και χαμηλότερες στα Παιδαγωγικά Τμήματα Νηπιαγωγών.el
heal.numberOfPagesσσ. 31-59el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.journalNameΕπιστημονική επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 5 (2012)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 5 (2012)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons