Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5844Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Μοσχοπούλου, Αικατερίνη | el |
| dc.contributor.author | Φύκαρης, Ιωάννης | el |
| dc.date.accessioned | 2015-11-04T10:15:39Z | - |
| dc.date.available | 2015-11-04T10:15:39Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5844 | - |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9101 | - |
| dc.rights | Default License | - |
| dc.subject | Συστημικότητα | el |
| dc.subject | Διδακτικός σχεδιασμός | el |
| dc.subject | Διδασκαλία | el |
| dc.subject | Marketing | en |
| dc.title | Μοντέλο συστημικού διδακτικού σχεδιασμού: μια διαφοροποιημένη διδακτική δυνατότητα με αξιοποίηση δεδομένων social marketing | el |
| heal.type | journalArticle | - |
| heal.type.en | Journal article | en |
| heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
| heal.dateAvailable | 2015-11-04T10:16:39Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
| heal.publicationDate | 2014 | - |
| heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 134 - 135 | el |
| heal.abstract | Η επιστημονική θεώρηση του Διδακτικού Σχεδιασμού και του σχεδιασμού του Social Marketing δύναται να προκαλέσει μία μετανεωτερική προσέγγιση της διδακτικής διαδικασίας ικανή να συνθέσει μία νέα κατηγορία Διδακτικών Σχεδιασμών και ένα νέο Μοντέλο αντιπροσώπευσής της. Θεμελιώνει το μαθητικο- κοινωνιο- συστημικό Μοντέλο Διδακτικών Σχεδιασμών με εισηγούμενο εκπρόσωπό του το μοντέλο συστημικού διδακτικού σχεδιασμού, το οποίο θεμελιώνεται στη θεωρία των συστημάτων και του κριτικού κονστρουκτιβισμού. Η μελέτη περίπτωσης, ως μεθοδολογία έρευνας, συνέβαλε καθοριστικά στη διερεύνηση της λειτουργικότητάς του και στη διενέργεια της σχετικής έρευνας. Συμπεράσματα της έρευνας αυτής φανερώνουν πως το παρουσιαζόμενο μοντέλο αντιμετωπίζει τη διδασκαλία ως μία διαδικασία συν- εξέλιξης των παραμέτρων της, εντός και εκτός σχολικού χώρου, καθιστώντας τον εκπαιδευτικό σύνδεσμο συνεξέλιξης των διδακτικών παραγόντων και τον μαθητή συλλειτουργό της διδακτικής διαδικασίας. | el |
| heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
| heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 26 (2014) | el |
| heal.journalType | peer-reviewed | - |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Τόμος 26 (2014) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μοντέλο συστηματικού διδακτικού σχεδιασμού.pdf | 342.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License