Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5842
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2015-11-04T10:09:06Z-
dc.date.available2015-11-04T10:09:06Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5842-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9149-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕναλλακτικές ιδέεςel
dc.subjectΦυσικήel
dc.subjectΝοητική αναπτυξιακή ηλικίαel
dc.titleΣυσχέτιση των ορθών αντιλήψεων των μαθητών δημοτικού, σε απλές έννοιες της μηχανικής, από την αναπτυξιακή νοητική τους ηλικίαel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-04T10:10:06Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 116 - 117el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα εμπειρικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε μαθητές της Έκτης Δημοτικού της πόλης των Ιωαννίνων, για τις αντιλήψεις που έχουν σε έννοιες της μηχανικής σε σχέση με τη νοητική ηλικία που έχει ο κάθε μαθητής. Η νοητική ηλικία προσδιορίστηκε με το ψυχομετρικό εργαλείο WISC-ΙΙΙ. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι υπάρχει μια γραμμική σχέση μεταξύ της νοητικής τους ηλικίας και του αριθμού των σωστών απαντήσεων που δίνει ο μαθητής. Τέλος, διερευνήθηκε η επιρροή στο τελικό αποτέλεσμα από τη νοητική ηλικία που προκύπτει από τη λεκτική και την πρακτική κλίμακα του WISC-ΙΙΙ.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 26 (2014)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 26 (2014)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Συσχέτιση των ορθών αντιλήψεων των μαθητών.pdf373.32 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons