Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5841
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖαγκότας, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΦύκαρης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2015-11-04T10:04:39Z-
dc.date.available2015-11-04T10:04:39Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5841-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.8629-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣχολικό εγχειρίδιοel
dc.subjectΔιδακτική εικόναςel
dc.subjectΓραμματική οπτικού σχεδιασμούel
dc.titleΔιδακτική αξιοποίηση των εφαρμογών της γραμματικής του οπτικού σχεδιασμού στο σχολικό εγχειρίδιο Ιστορίας της ΣΤ΄ τάξης του δημοτικού σχολείουel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-04T10:05:39Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 100 - 101el
heal.abstractΣτο παρόν άρθρο μελετάται η εφαρμογή της «γραμματικής» του οπτικού σχεδιασμού στο ισχύον σχολικό εγχειρίδιο Ιστορίας της ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Η παρουσιαζόμενη έρευνα αναλύει κάθε εικόνα του συγκεκριμένου σχολικού εγχειριδίου ως προς τα δομικά της στοιχεία, αλλά και ως προς τη δυναμική αλληλεπίδρασή της με τις άλλες αναπαραστάσεις του πλαισίου στην οποία εμπεριέχεται. Κατόπιν, παρατίθενται προτάσεις διδακτικής αξιοποίησης της εικόνας πάνω στα πορίσματα κάθε ανάλυσης με βάση τον Οπτικό Σχεδιασμό. Συνδυαστικά ερευνάται το ιδεολογικό στοιχείο της ταυτότητας των απεικονιζόμενων έργων των εικόνων ως προς τους συγγραφείς, το θέμα, τον χρόνο δημιουργίας και τον τόπο φύλαξης των έργων. Το άρθρο καταλήγει σε γενικευμένα συμπεράσματα σχετικά με τη διδακτική λειτουργικότητα των εικόνων του συγκεκριμένου εγχειριδίου, παραθέτοντας ενδεικτικό παράδειγμα ανάλυσης και διδακτικής αξιοποίησης της εικόνας, με βάση το προτεινόμενο μεθοδολογικό εργαλείο και, τελικά παρουσιάζονται τα συμπεράσματα σχετικής έρευνας.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 26 (2014)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 26 (2014)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons