Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5839
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΕυαγγέλου, Β. Φ.el
dc.contributor.authorΚώτσης, Θ. Κ.el
dc.date.accessioned2015-11-04T09:58:49Z-
dc.date.available2015-11-04T09:58:49Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5839-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9143-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠειράματαel
dc.subjectΒρασμός νερούel
dc.subjectΛογισμικό προσομοίωσης Σ.Ε.Πel
dc.subjectΕποικοδομητική προσέγγισηel
dc.subjectΣενάριο διδασκαλίαςel
dc.titleΣενάριο διδασκαλίας για το φαινόμενο του βρασμού του νερού με τη χρήση του λογισμικού προσομοίωσης Σ.Ε.Π. σε μαθητές Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης δημοτικού σχολείουel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-04T09:59:49Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 78 - 82el
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία αναλύεται διεξοδικά η εφαρμογή ενός σεναρίου διδασκαλίας για τους μαθητές της Πέμπτης και Έκτης τάξης Δημοτικού Σχολείου για το φαινόμενο του βρασμού του νερού. Η καινοτομία αυτού του σεναρίου διδασκαλίας έγκειται τόσο στο γεγονός ότι στηρίζεται στη χρήση του λογισμικού προσομοίωσης Σ.Ε.Π (Σύνθετο Εργαστηριακό Περιβάλλον) ως γνωστικού εργαλείου όσο και στο ότι η παιδαγωγική προσέγγιση που χρησιμοποιείται στηρίζεται στις αρχές της εποικοδομητικής προσέγγισης. Το συγκεκριμένο σενάριο διδασκαλίας απαρτίζεται από τα εξής δυο μέρη: α) τον οδηγό οργάνωσης διδασκαλίας και β) τα φύλλα εργασίας των μαθητών.-
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης-
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 26 (2014)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 26 (2014)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons