Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5833
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠλακιτσή, Κατερίναel
dc.date.accessioned2015-11-03T16:45:12Z-
dc.date.available2015-11-03T16:45:12Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5833-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9208-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜουσειοπαιδαγωγικήel
dc.subjectΜουσείοel
dc.subjectΕκπαίδευση στις φυσικές επιστήμεςel
dc.subjectΕκπαίδευση του πολίτηel
dc.titleΜουσειοπαιδαγωγική και εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες: κοινοί θεωρητικοί τόποι και εφαρμογές τους στην έρευνα, στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και στη διδακτική πρακτικήel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-03T16:46:12Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2003-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 196-197el
heal.abstractΣτην παρούσα μελέτη θα αναλύσουμε τους κοινούς θεωρητικούς τόπους της Μουσειοπαιδαγωγικής και της Εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες στις πολνπολιτισμικές κοινωνίες που ζούμε. Θα αναλύσουμε πώς οι κοινοί τόποι των δύο μορφών εκπαίδευσης μπορούν να οδηγήσουν σε κοινές στρατηγικές και εργαλεία που θα συλλειτουργούν στα πεδία α) της εκπαιδευτικής έρευνας, β) των προγραμμάτων σπουδών και γ) της διδακτικής πρακτικής. Τέλος θα συζητήσουμε για την εκπαίδευση του πολίτη στις σύγχρονες κοινωνίες.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 2 (2003)-
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 2 (2003)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons