Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠανταζής, Σπύρος Χ.el
dc.contributor.authorΣακελλαρίου, Μαρία Ι.el
dc.date.accessioned2015-11-03T16:44:17Z-
dc.date.available2015-11-03T16:44:17Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5832-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9197-
dc.rightsDefault License-
dc.subject--
dc.titleΗ προοπτική της διαθεματικής προσέγγισης της μάθησης στην προσχολική εκπαίδευσηel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-03T16:45:17Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2003-
heal.bibliographicCitation--
heal.abstractΗ εισήγηση αυτή διαπραγματεύεται: α) την εννοιολογική προσέγγιση της διαθεματικότητας, τη μέθοδο εργασίας που ακολουθείται και τη σύνδεσή της με το σχεδίασμά των Αναλυτικών Προγραμμάτων, β) την προοπτική της διαθεματικότητας για την προσχολική εκπαίδευση, γ) τα κνριότερα στάδια της παιδαγωγικής εργασίας διαθεματικού χαρακτήρα και τέλος δ) παρατίθεται ένα σχέδιο προγράμματος (Projekt) διαθεματικής προσέγγισης στο Νηπιαγωγείοel
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 2 (2003)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 2 (2003)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons