Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5832
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Πανταζής, Σπύρος Χ. | el |
dc.contributor.author | Σακελλαρίου, Μαρία Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-03T16:44:17Z | - |
dc.date.available | 2015-11-03T16:44:17Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5832 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9197 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Διαθεματικότητα | el |
dc.subject | Παιδαγωγική εργασία | el |
dc.subject | Νηπιαγωγείο | el |
dc.title | Η προοπτική της διαθεματικής προσέγγισης της μάθησης στην προσχολική εκπαίδευση | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.generalDescription | Κείμενο στα ελληνικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικά | el |
heal.classification | Διεπιστημονική θεώρηση στην εκπαίδευση | el |
heal.classification | Μέθοδος project στη διδασκαλία | el |
heal.classification | Διδασκαλία--Μεθοδολογία | el |
heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική--Προγράμματα δραστηριοτήτων | el |
heal.dateAvailable | 2015-11-03T16:45:17Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.publicationDate | 2003 | - |
heal.bibliographicCitation | Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές | el |
heal.abstract | Η εισήγηση αυτή διαπραγματεύεται: α) την εννοιολογική προσέγγιση της διαθεματικότητας, τη μέθοδο εργασίας που ακολουθείται και τη σύνδεσή της με το σχεδίασμά των Αναλυτικών Προγραμμάτων, β) την προοπτική της διαθεματικότητας για την προσχολική εκπαίδευση, γ) τα κνριότερα στάδια της παιδαγωγικής εργασίας διαθεματικού χαρακτήρα και τέλος δ) παρατίθεται ένα σχέδιο προγράμματος (Projekt) διαθεματικής προσέγγισης στο Νηπιαγωγείο. This paper is dealing with a) the meaning of the cross curricular thematic approach, the following work way and the connection to Curriculum planning, b) the perspective of interdisciplinary learning for the preschool education, c) the main stages of the interdisciplinary approach and finally d) is rnentioned a project of interdisciplinary learning in Kindergarten. | el |
heal.numberOfPages | σ. [171]-180 | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.journalName | Επιστημονική επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 2 (2003) | el |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 2 (2003) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Η προοπτική της διαθεματικής προσέγγισης της μάθησης.pdf | 2.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License