Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5832
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Πανταζής, Σπύρος Χ. | el |
dc.contributor.author | Σακελλαρίου, Μαρία Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-03T16:44:17Z | - |
dc.date.available | 2015-11-03T16:44:17Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5832 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9197 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | - | - |
dc.title | Η προοπτική της διαθεματικής προσέγγισης της μάθησης στην προσχολική εκπαίδευση | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.dateAvailable | 2015-11-03T16:45:17Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.publicationDate | 2003 | - |
heal.bibliographicCitation | - | - |
heal.abstract | Η εισήγηση αυτή διαπραγματεύεται: α) την εννοιολογική προσέγγιση της διαθεματικότητας, τη μέθοδο εργασίας που ακολουθείται και τη σύνδεσή της με το σχεδίασμά των Αναλυτικών Προγραμμάτων, β) την προοπτική της διαθεματικότητας για την προσχολική εκπαίδευση, γ) τα κνριότερα στάδια της παιδαγωγικής εργασίας διαθεματικού χαρακτήρα και τέλος δ) παρατίθεται ένα σχέδιο προγράμματος (Projekt) διαθεματικής προσέγγισης στο Νηπιαγωγείο | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 2 (2003) | el |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 2 (2003) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Η προοπτική της διαθεματικής προσέγγισης της μάθησης.pdf | 2.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License