Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠανταζής, Σπύρος Χ.el
dc.contributor.authorΣακελλαρίου, Μαρία Ι.el
dc.date.accessioned2015-11-03T16:44:17Z-
dc.date.available2015-11-03T16:44:17Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5832-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9197-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιαθεματικότηταel
dc.subjectΠαιδαγωγική εργασίαel
dc.subjectΝηπιαγωγείοel
dc.titleΗ προοπτική της διαθεματικής προσέγγισης της μάθησης στην προσχολική εκπαίδευσηel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionΚείμενο στα ελληνικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικάel
heal.classificationΔιεπιστημονική θεώρηση στην εκπαίδευσηel
heal.classificationΜέθοδος project στη διδασκαλίαel
heal.classificationΔιδασκαλία--Μεθοδολογίαel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική--Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
heal.dateAvailable2015-11-03T16:45:17Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2003-
heal.bibliographicCitationΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπέςel
heal.abstractΗ εισήγηση αυτή διαπραγματεύεται: α) την εννοιολογική προσέγγιση της διαθεματικότητας, τη μέθοδο εργασίας που ακολουθείται και τη σύνδεσή της με το σχεδίασμά των Αναλυτικών Προγραμμάτων, β) την προοπτική της διαθεματικότητας για την προσχολική εκπαίδευση, γ) τα κνριότερα στάδια της παιδαγωγικής εργασίας διαθεματικού χαρακτήρα και τέλος δ) παρατίθεται ένα σχέδιο προγράμματος (Projekt) διαθεματικής προσέγγισης στο Νηπιαγωγείο. This paper is dealing with a) the meaning of the cross curricular thematic approach, the following work way and the connection to Curriculum planning, b) the perspective of interdisciplinary learning for the preschool education, c) the main stages of the interdisciplinary approach and finally d) is rnentioned a project of interdisciplinary learning in Kindergarten.el
heal.numberOfPagesσ. [171]-180el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.journalNameΕπιστημονική επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 2 (2003)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 2 (2003)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons