Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5830
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Πανταζής, Σπύρος Χ. | el |
dc.contributor.author | Σακελλαρίου, Μαρία Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-03T16:42:26Z | - |
dc.date.available | 2015-11-03T16:42:26Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5830 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9224 | - |
dc.rights | An error occurred on the license name. | * |
dc.rights.uri | An error occurred getting the license - uri. | * |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Αναμόρφωση αναλυτικών προγραμμάτων | el |
dc.subject | Εκπαιδευτική πράξη | el |
dc.subject | Κοινωνική παιδαγωγική | el |
dc.title | Το αναλυτικό πρόγραμμα μέσα από το πρίσμα της κοινωνικής παιδαγωγικής | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.secondaryTitle | (Η περίπτωση της προσχολικής εκπαίδευσης) | el |
heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική--Αναλυτικά προγράμματα | el |
heal.dateAvailable | 2015-11-03T16:43:26Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.publicationDate | 2003 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. [157]-158 | el |
heal.numberOfPages | σ. [149]-158 | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.journalName | Επιστημονική επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 2 (2003) | el |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 2 (2003) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Το αναλυτικό πρόγραμμα μέσα από το πρίσμα της κοινωνικής παιδαγωγικής.pdf | 2.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License