Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5819
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑρβανίτη, Ευγενίαel
dc.date.accessioned2015-11-03T13:11:54Z-
dc.date.available2015-11-03T13:11:54Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5819-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9216-
dc.rightsAn error occurred on the license name.*
dc.rights.uriAn error occurred getting the license - uri.*
dc.subjectΔιαφορετικότηταel
dc.subjectΜετανάστηςel
dc.subjectΔιαπολιτισμικότηταel
dc.subjectΠολιτισμικός ρατσισμόςel
dc.titleΠολιτειακός πλουραλισμός και μετασχηματιστική διαπολιτισμική εκπαίδευση: αναθεωρώντας το δίπολο εμείς και οι άλλοιel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-03T13:12:54Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2013-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 118-123el
heal.abstractΤο παρόν άρθρο επικεντρώνεται στις πολιτισμικές και εκπαιδευτικές παραδοχές που συμβάλλουν στη διαμόρφωση κοινωνιών συνοχής, συμπερίληψης και διαπολιτισμικής επίγνωσης/δράσης. Ιδιαίτερα θα αναλυθούν οι σύγχρονες όψεις της ετερότητας (το δίπολο «εμείς» και οι «άλλοι»), οι έννοιες «μετανάστης», «άλλος» και «ξένος», ο πολιτισμικός ρατσισμός και η πολυπολιτισμικότητα σε αντίστιξη προς το μοντέλο του πολιτειακού πλουραλισμού (Kalantzis & Cope, 2013). Τέλος επιχειρείται μια πρώτη σκιαγράφηση της συμβολής της μετασχηματιστικής διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στη μόρφωση του σύγχρονου πολίτη.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 6 (2013)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 6 (2013)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons