Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣτάγια, Δήμητραel
dc.contributor.authorΙορδανίδης, Γιώργοςel
dc.date.accessioned2015-11-03T12:58:13Z-
dc.date.available2015-11-03T12:58:13Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5814-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9225-
dc.rightsAn error occurred on the license name.*
dc.rights.uriAn error occurred getting the license - uri.*
dc.subjectεπαγγελματικό άγχος εκπαιδευτικώνel
dc.subjectεπαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΕρωτηματολόγιο Πηγών Επαγγελματικής Έντασηςel
dc.subjectΚλίμακα Maslachel
dc.subjectΚλίμακα Barrerael
dc.subjectπρότυπο μοντέλο δομικών εξισώσεωνel
dc.titleΤο επαγγελματικό άγχος και η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών στην εποχή της οικονομικής κρίσηςel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-03T12:59:13Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΒβιβλιογραφία: σ. 199-217-
heal.abstractΣε έρευνα που διεξήχθη σε δείγμα 93 εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά το σχολικό έτος 2013-2014 διερευνήθηκαν τα επίπεδα και οι πηγές του επαγγελματικού άγχους, της επαγγελματικής εξουθένωσης και της οικονομικής δυσκολίας και αναζητήθηκαν συσχετίσεις μεταξύ των παραπάνω μεταβλητών σε ζεύγη αλλά και στο σύνολό τους, με τη χρήση πρότυπου μοντέλου δομικών εξισώσεων. Ως ερευνητικά εργαλεία χρησιμοποιήθηκαν το Ερωτηματολόγιο Πηγών Επαγγελματικής Έντασης, η Κλίμακα Επαγγελματικής Εξουθένωσης των Εκπαιδευτικών της Maslach και η Κλίμακα Μέτρησης Αίσθησης της Οικονομικής Δυσκολίας του Barrera. Η έρευνα έδειξε μεταξύ άλλων ότι τα οικονομικά προβλήματα συμβάλλουν στο επαγγελματικό άγχος των εκπαιδευτικών, ειδικότερα στους νεότερους από αυτούς και στις γυναίκες.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 7 (2014)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 7 (2014)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons