Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5813
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣύψας, Αθανάσιοςel
dc.contributor.authorΛέκκα, Άσπαel
dc.contributor.authorΠαγγέ, Τζένηel
dc.date.accessioned2015-11-03T12:56:44Z-
dc.date.available2015-11-03T12:56:44Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5813-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9186-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectπεριβαλλοντική συνείδησηel
dc.subjectΤΠΕ-
dc.subjectπράσινες τεχνολογίεςel
dc.subjectεκπαιδευτικά παιχνίδιαel
dc.titleΕκπαιδευτικά παιχνίδια με τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών για την ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης παιδιώνel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-03T12:57:44Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2013-
heal.bibliographicCitationΒβιβλιογραφία: σ.275-279el
heal.abstractΗ περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών αποτελεί κρίσιμο παράγοντα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι ΤΠΕ με ορθή χρήση μπορούν να συντελέσουν στην εξοικονόμηση φυσικών πόρων και για το λόγο αυτό θεωρούνται πράσινες τεχνολογίες. Με την ευρεία χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση δίνεται η δυνατότητα ενσωμάτωσης εκπαιδευτικών παιχνιδιών για την ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης των παιδιών. Στην παρούσα εργασία στόχος είναι να παρουσιαστεί μία επιλογή από εκπαιδευτικά παιχνίδια που μπορούν να βρουν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές στο διαδίκτυο για την ευαισθητοποίησή τους και ακολούθως την ενεργοποίησή τους στα περιβαλλοντικά ζητήματα.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών-
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 6 (2013)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 6 (2013)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons