Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5806
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κατσιώτη, Μαρίζα | el |
dc.contributor.author | Μπασιώτη, Παρασκευή | el |
dc.contributor.author | Γιώτσα, Άρτεμις | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-03T12:39:20Z | - |
dc.date.available | 2015-11-03T12:39:20Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5806 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9214 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Οικογενειακά συστήματα | el |
dc.subject | Συμβουλευτική Γονέων | el |
dc.subject | Διαγενεαλογικό μοντέλο | el |
dc.subject | Βιωματικές ασκήσεις | el |
dc.title | Οι σχολές γονέων με τη ματιά της διαγενεαλογικής προσέγγισης | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.classification | Συστημική θεωρία | el |
heal.classification | Συμβουλευτική | el |
heal.classification | Οικογένεια--Ψυχολογικές απόψεις | el |
heal.dateAvailable | 2015-11-03T12:40:20Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.publicationDate | 2014 | - |
heal.bibliographicCitation | Ββιβλιογραφία: σ. 248-251 | el |
heal.abstract | Η θεωρία των οικογενειακών συστημάτων, η οποία βασίστηκε στη θεωρία των γενικών συστημάτων του βιολόγου Ludwig von Bertalanffy (1940), εστιάζει στο σύνολο των σχέσεων ενός οικογενειακού συστήματος και όχι στην εκδήλωση συμπεριφοράς ενός μεμονωμένου μέλους. Τα τελευταία χρόνια, η εξέλιξη της Συστημικής Θεωρίας την καθιστά κατάλληλη για εφαρμογή όχι μόνο σε θεραπευτικά πλαίσια, αλλά και στον τομέα της πρωτογενούς πρόληψης, όπως είναι οι ομάδες συμβουλευτικής γονέων. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η εφαρμογή των θεωρητικών εννοιών και τεχνικών ενός από τα σημαντικότερα μοντέλα της συστημικής θεωρίας, της διαγενεαλογικής προσέγγισης του Bowen, στις Ομάδες Συμβουλευτικής Γονέων με τη μέθοδο των βιωματικών ασκήσεων. Οι έννοιες που μελετήθηκαν και εφαρμόστηκαν σε τρεις ομάδες συμβουλευτικής γονέων είναι οι εξής: η διαφοροποίηση του εαυτού, τα τρίγωνα και η μεταβίβαση μέσω των γενεών. Επίσης, έγινε εφαρμογή ποικίλων βιωματικών ασκήσεων που βοήθησαν στην επίτευξη των στόχων των Ομάδων Συμβουλευτικής Γονέων, οι οποίοι είναι η ενημέρωση-πληροφόρηση των γονέων και η διαμόρφωση και διαφοροποίηση της στάσης των μελών της οικογένειας | el |
heal.numberOfPages | σ. 218-251 | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.journalName | Επιστημονική επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 7 (2014) | - |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 7 (2014) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Οι σχολές γονέων με τη ματιά της διαγενεαλογικής προσέγγισης.pdf | 349.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License