Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚατσιώτη, Μαρίζαel
dc.contributor.authorΜπασιώτη, Παρασκευήel
dc.contributor.authorΓιώτσα, Άρτεμιςel
dc.date.accessioned2015-11-03T12:39:20Z-
dc.date.available2015-11-03T12:39:20Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5806-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9214-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣυστημική Θεωρίαel
dc.subjectΣυμβουλευτική Γονέωνel
dc.subjectΔιαγενεαλογικό μοντέλοel
dc.subjectΒιωματικές ασκήσειςel
dc.titleΟι σχολές γονέων με τη ματιά της διαγενεαλογικής προσέγγισηςel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-03T12:40:20Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΒβιβλιογραφία: σ. 248-251el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών-
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 7 (2014)-
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 7 (2014)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons