Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚατσιώτη, Μαρίζαel
dc.contributor.authorΜπασιώτη, Παρασκευήel
dc.contributor.authorΓιώτσα, Άρτεμιςel
dc.date.accessioned2015-11-03T12:39:20Z-
dc.date.available2015-11-03T12:39:20Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5806-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9214-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΟικογενειακά συστήματαel
dc.subjectΣυμβουλευτική Γονέωνel
dc.subjectΔιαγενεαλογικό μοντέλοel
dc.subjectΒιωματικές ασκήσειςel
dc.titleΟι σχολές γονέων με τη ματιά της διαγενεαλογικής προσέγγισηςel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.classificationΣυστημική θεωρίαel
heal.classificationΣυμβουλευτικήel
heal.classificationΟικογένεια--Ψυχολογικές απόψειςel
heal.dateAvailable2015-11-03T12:40:20Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΒβιβλιογραφία: σ. 248-251el
heal.abstractΗ θεωρία των οικογενειακών συστημάτων, η οποία βασίστηκε στη θεωρία των γενικών συστημάτων του βιολόγου Ludwig von Bertalanffy (1940), εστιάζει στο σύνολο των σχέσεων ενός οικογενειακού συστήματος και όχι στην εκδήλωση συμπεριφοράς ενός μεμονωμένου μέλους. Τα τελευταία χρόνια, η εξέλιξη της Συστημικής Θεωρίας την καθιστά κατάλληλη για εφαρμογή όχι μόνο σε θεραπευτικά πλαίσια, αλλά και στον τομέα της πρωτογενούς πρόληψης, όπως είναι οι ομάδες συμβουλευτικής γονέων. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η εφαρμογή των θεωρητικών εννοιών και τεχνικών ενός από τα σημαντικότερα μοντέλα της συστημικής θεωρίας, της διαγενεαλογικής προσέγγισης του Bowen, στις Ομάδες Συμβουλευτικής Γονέων με τη μέθοδο των βιωματικών ασκήσεων. Οι έννοιες που μελετήθηκαν και εφαρμόστηκαν σε τρεις ομάδες συμβουλευτικής γονέων είναι οι εξής: η διαφοροποίηση του εαυτού, τα τρίγωνα και η μεταβίβαση μέσω των γενεών. Επίσης, έγινε εφαρμογή ποικίλων βιωματικών ασκήσεων που βοήθησαν στην επίτευξη των στόχων των Ομάδων Συμβουλευτικής Γονέων, οι οποίοι είναι η ενημέρωση-πληροφόρηση των γονέων και η διαμόρφωση και διαφοροποίηση της στάσης των μελών της οικογένειαςel
heal.numberOfPagesσ. 218-251el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.journalNameΕπιστημονική επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 7 (2014)-
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 7 (2014)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons