Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5794
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚόκοτας, Βασίληςel
dc.contributor.authorΠλακίτση, Κατερίναel
dc.contributor.authorKokkotas, Vasilisen
dc.contributor.authorPlakitsi, Katerina en
dc.date.accessioned2015-11-03T12:09:42Z-
dc.date.available2015-11-03T12:09:42Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5794-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9176-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕκπαίδευσηen
dc.subjectΕπιστήμες μάθησηςen
dc.subjectΔιδασκαλίαen
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleTime for education: ontology, epistemology and discursiveness in teaching fundamental scientific topicsen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.classificationΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια--Διδακτικές μέθοδοιel
heal.dateAvailable2015-11-03T12:10:42Z-
heal.languageen-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης-
heal.publicationDate2004-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: 59-62 σ.-
heal.numberOfPagesσ. [49]-62el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών-
heal.journalNameΕπιστημονική επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 3 (2004)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 3 (2004)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons