Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5791
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚυριακίδης, Παύλος Α.el
dc.date.accessioned2015-11-03T12:08:23Z-
dc.date.available2015-11-03T12:08:23Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5791-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9189-
dc.rightsDefault License-
dc.subject--
dc.titleΕυαισθητοποίηση για το περιβάλλον: θεωρία και έρευνα Ιωάννινα 2002el
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-03T12:09:23Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2003-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 130-131el
heal.abstractΗ μόλυνση του περιβάλλοντος απασχολεί ολόκληρη την ανθρωπότητα. Όμως οι αυριανοί πολίτες αυτής της γης βρίσκονται τώρα στις αίθουσες των Σχολείων. Το θέμα της έρευνας μας είναι αν γνωρίζουν οι 500 μαθητές της Ε' και ΣΤ' τάξης των Δημοτικών σχολείων ολόκληρης της νήσου Λευκάδας του σχολ. έτους 1990-1991 υλικά, που ρυπαίνουν - μολύνουν το περιβάλλον. Με ερωτηματολόγιο, που περιείχε 40 κλειστές ερωτήσεις, προσπαθήσαμε να αναλύσουμε το βαθμό γνώσης της ρυπαντικής ιδιότητας διαφόρων υλικών. Ανάμεσα στα υλικά που όντως μολύνουν το περιβάλλον, ρωτήσαμε και για υλικά που σίγουρα δε μολύνουν, υλικά με τα οποία ζει αιούνες ο άνθρωπος και είναι κομμάτι της ζωής του (πήλινα αντικείμενα). Το συμπέρασμα της έρευνας ήταν αφ’ ενός μεν η άγνοια για υλικά που σίγουρα ρυπαίνουν - μολύνουν το περιβάλλον αφ’ ετέρου η λανθασμένη άποψη ότι μολύνουν και υλικά τελείως ακίνδυνα, γεγονός που υπογραμμίζει την ουσιαστική άγνοια των μαθητών αναφορικά με υλικά και ουσίες πραγματικά επικίνδυνες και τονίζει την αναγκαιότητα συστηματικότερης εργασίας στο Σχολείο.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 2 (2003)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 2 (2003)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ευαισθητοποίηση για το περιβάλλον.pdf13.43 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons