Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5568
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κεραμάρης, Εμμανουήλ Δ. | el |
dc.date.accessioned | 2015-10-27T07:43:54Z | - |
dc.date.available | 2015-10-27T07:43:54Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5568 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2026 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Post-graduate training of teachers | en |
dc.subject | Secondary education | en |
dc.subject | Post-graduate studies | en |
dc.title | Η μετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα, με τη συμμετοχή τους σε προγράμματα ή κύκλους μεταπτυχιακών σπουδών | el |
heal.type | doctoralThesis | - |
heal.type.en | Doctoral thesis | en |
heal.type.el | Διδακτορική διατριβή | el |
heal.secondaryTitle | Ποιοτική και ποσοτική αποτίμηση για την περίοδο 1988-2003 | el |
heal.secondaryTitle | Αρχειακή και εμπειρική έρευνα | el |
heal.generalDescription | Περιέχει πηγές | |
heal.classification | Εκπαιδευτικοί | el |
heal.classification | Εκπαίδευση | el |
heal.classification | Ελλάδα | el |
heal.identifier.secondary | Δ.Δ. ΚΕΡ 2014 | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.publicationDate | 2014 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 253-259 | |
heal.advisorName | Παπαϊωάννου, Απόστολος | el |
heal.committeeMemberName | - | |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 544 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ.-ΚΕΡΑΜΑΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ.pdf | 106.97 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License