Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/533
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Καψάλη, Αναστασία | el |
dc.date.accessioned | 2015-10-13T16:55:06Z | - |
dc.date.available | 2015-10-13T16:55:06Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/533 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.202 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Δείκτες ποιότητας | el |
dc.subject | Πιλοτική έρευνα | el |
dc.subject | Παιδαγωγική Σχολή της Bank street | el |
dc.subject | Παιδαγωγική Σχολή της M. Montessori | el |
dc.title | Προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης και αντίληψεις των νηπιαγωγών | el |
heal.type | doctoralThesis | - |
heal.type.en | Doctoral thesis | en |
heal.type.el | Διδακτορική διατριβή | el |
heal.classification | Εκπαίδευση | el |
heal.classification | Προσχολική | el |
heal.identifier.secondary | http://thesis.ekt.gr/thesisBookReader/id/17574#page/1/mode/2up | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών | el |
heal.publicationDate | 2008 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: 207-220 σ. | |
heal.advisorName | - | |
heal.committeeMemberName | Πανταζής, Γεώργιος | |
heal.committeeMemberName | Παπαϊωάννου, Απόστολος | el |
heal.committeeMemberName | Κουτσουβάνου, Ευγενία | el |
heal.committeeMemberName | Ταρατόρη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Χατζηδήμου, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Μαραγκουδάκη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Σακελλαρίου, Μαριγούλα | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 252 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License