Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/470
Title: Παιχνίδια, ιστορικές πληροφορίες και αναλογίες στη διδακτική της χημείας, με έμφαση στις αναλογίες με έντονο κοινωνικό περιεχόμενο - Επιπτώσεις στη διδακτική πράξη, στη στάση των μαθητών και στη μάθηση.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Χημείας
Subject classification: Χημεία
Μελέτη και διδασκαλία
Keywords: Αναλογίες,Γνωστικοί-συναισθηματικοί στόχοι,Επίπεδο νοητικής ανάπτυξης μαθητών (piaget),Επιπτώσεις στη διδακτική πράξη στη στάση μαθητών και στη μάθηση,Ιστορικές πληροφορίες,Παιχνίδια,Προσωπικά χαρακτηριστικά-πρότυπα κίνητρα μαθητών,Χημεία
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/470
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.52
Link: http://thesis.ekt.gr/thesisBookReader/id/10979#page/1/mode/2up
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΧΗΜ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons