Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39675
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝάκου, Χρυσάνθηel
dc.date.accessioned2025-12-08T12:59:35Z-
dc.date.available2025-12-08T12:59:35Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39675-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΒουκολική ποίησηel
dc.subjectΜοτίβαel
dc.subjectΠρόζαel
dc.subjectΕκλογήel
dc.subjectΑρκαδίαel
dc.subjectΣύριγγαel
dc.subjectΧρυσή εποχήel
dc.subjectΕκφράσειςel
dc.subjectΕρωτικό θέμαel
dc.subjectΒοσκοίel
dc.titleΗ πρόσληψη των Λατίνων ποιητών στην Αρκαδία του Jacopo Sannazaroel
dc.titleThe reception of the Latin poets in Jacopo Sannazaro's Arcadiaen
dc.typedoctoralThesisen
heal.typedoctoralThesisel
heal.type.enDoctoral thesisen
heal.type.elΔιδακτορική διατριβήel
heal.dateAvailable2025-12-08T13:00:35Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολήel
heal.publicationDate2025-09-26-
heal.abstractΣτην παρούσα διδακτορική διατριβή εξετάζεται η πρόσληψη των Λατίνων ποιητών στο βουκολικό έργο του Σαννατσάρο, Αρκαδία. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζεται αν ο ποιητής της Αναγέννησης Τζάκοπο Σαννατσάρο διατήρησε τις παραδοσιακές βουκολικές νόρμες και τα παραδοσιακά βουκολικά μοτίβα των προκατόχων του βουκολικών ποιητών της αυτοκρατορικής περιόδου. Με άλλα λόγια κατά πόσο τα μοτίβα αυτά είναι κοινά ανάμεσα στους προγενέστερους ποιητές και στον Σαννατσάρο, πώς διαφοροποιούνται και πώς εξελίσσονται μέσα στο χρόνο περνώντας από το ποιητικό πρίσμα των Λατίνων για να φτάσουν μέχρι τον ποιητή μας, ποιο είναι το πολιτικό – ιστορικό πλαίσιο στο οποίο εντάσσονται τα μοτίβα αυτά στην Αρκαδία και τι θέλει να επιτύχει ο ποιητής χρησιμοποιώντας τα μοτίβα αυτά μέσω της oppositio in imitando σε ένα νέο πλαίσιο.el
heal.abstractIn the present doctoral dissertation, the reception of the Latin poets in Sannazaro’s pastoral work Arcadia is examined. More specifically, it investigates whether the Renaissance poet Jacopo Sannazaro preserved the traditional pastoral norms and motifs of his predecessors, the pastoral poets of the Imperial period. In other words, to what extent these motifs are shared between the earlier poets and Sannazaro, how they are differentiated, and how they evolve over time as they pass through the poetic lens of the Latin tradition before reaching our poet. It also explores the political–historical framework in which these motifs are situated in Arcadia, and what the poet aims to achieve by employing these motifs through oppositio in imitando within a new context.en
heal.advisorNameΚαρακάσης, Ευάγγελοςel
heal.committeeMemberNameΚαρακάσης, Ευάγγελοςel
heal.committeeMemberNameΧουλιαρά - Ραΐου, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΔημοπούλου, Ρουμπίνηel
heal.committeeMemberNameΓκαστή, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΠολυμεράκης, Φώτιοςel
heal.committeeMemberNameΠαππάς, Βασίλειοςel
heal.committeeMemberNameΜπενέτος, Διονύσιοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλολογίαςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages330el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΦΛΛ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ.pdf2.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons