Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39644
Title: Ο ρόλος των big data στη διαμόρφωση στρατηγικών μάρκετινγκ.
The role of big data in the configuration of marketing strategies.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών.Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Subject classification: Μάρκετινγκ
Keywords: big data, big data analytiics (BDA),στρατηγικό μάρκετινγκ, εξατομίκευση, προγνωστική ανάλυση, κατανόηση καταναλωτή, NETFLIX
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39644
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons