Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39548
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μανουσάκη, Ειρήνη Μαρίνα | el |
dc.contributor.author | Πελεκίδου, Γεωργία | el |
dc.date.accessioned | 2025-10-20T08:42:14Z | - |
dc.date.available | 2025-10-20T08:42:14Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39548 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Απραξία | el |
dc.subject | Παιδική απραξία | el |
dc.title | Παιδική απραξία της ομιλίας: διάγνωση και λογοθεραπευτική παρέμβαση | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.classification | Λογοθεραπεία | - |
heal.dateAvailable | 2025-10-20T08:43:14Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.publicationDate | 2025 | - |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε με σκοπό τη διερεύνηση της Παιδικής Απραξίας της Ομιλίας (CAS), με έμφαση στα σύγχρονα ερευνητικά και κλινικά δεδομένα. Η αρχική φάση του εγχειρήματος περιλαμβάνει την περιγραφή της παιδικής απραξίας της ομιλίας. Συγκεκριμένα, γίνεται ανάλυση του ορισμού της, των αιτιών που την προκαλούν, του επιπολασμού της, των διαφόρων επιπέδων βαρύτητας, καθώς και των διαφορετικών τύπων απραξίας που υπάρχουν. Ακολουθεί εκτενής αναφορά στα διαγνωστικά χαρακτηριστικά της CAS, με έμφαση στα βασικά και δευτερεύοντα συμπτώματα. Παράλληλα, εξετάζονται τα ελλείμματα σε επίπεδο γνωστικών, μορφοσυντακτικών, σημασιολογικών και μεταγλωσσικών δεξιοτήτων, που συνήθως συνοδεύουν τη διαταραχή. Παρουσιάζεται επίσης η διαφοροδιάγνωση της CAS από άλλες παθήσεις του λόγου, με στόχο την ορθή κλινική προσέγγιση. Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη λογοθεραπευτική προσέγγιση της διαταραχής. Παρουσιάζονται σύγχρονα πρωτόκολλα και μέθοδοι παρέμβασης, τα οποία εστιάζουν στην επανάληψη, την κινητική μάθηση, τη χρήση πολυτροπικών υποδείξεων και τη σταδιακή αύξηση της φωνολογικής πολυπλοκότητας. Τονίζεται η αναγκαιότητα εξατομικευμένων, εντατικών και συστηματικών θεραπευτικών προγραμμάτων, προσαρμοσμένων στο προφίλ κάθε παιδιού. Η έγκαιρη διάγνωση και η στοχευμένη παρέμβαση θεωρούνται καθοριστικοί παράγοντες για τη βελτίωση της λεκτικής επικοινωνίας και τη μακροπρόθεσμη πρόγνωση των παιδιών με CAS. | el |
heal.advisorName | Νησιώτη, Μελπομένη | el |
heal.committeeMemberName | Νησιώτη, Μελπομένη | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 113 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License