Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39533
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛάμπρης, Χρήστος - Ορέστηςel
dc.date.accessioned2025-10-16T10:18:20Z-
dc.date.available2025-10-16T10:18:20Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39533-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΠαιχνιδοποίσηel
dc.titleLearning Buddy: μια προσέγγιση στην επίλυση των ελλειμάτων της εκπαίδευσηςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΕκπαιδευτικό σύστημα-
heal.classificationΣυστήματα - Εκπαίδευση-
heal.classificationΠαιχνιδοποίηση-
heal.dateAvailable2025-10-16T10:19:20Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.publicationDate2025-
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αποσκοπεί στη μελέτη της λειτουργίας, της μεθοδολογίας και του συστήματος που ακολουθεί η εκπαίδευση γενικότερα, τόσο στις διάφορες βαθμίδες εκπαίδευσης, όσο και στο σπίτι που ζει και μεγαλώνει ένα παιδί. Επίσης, κατά τη διάρκεια της εκπόνησηςαυτής της έρευνας, επιζητείται να παρουσιαστεί ένα μοντέλο εκμάθησης, καλούμενο να προσφέρει κάποια πιθανή βελτίωση στο ήδη υπάρχον σύστημα το οποίο ακολουθεί ο μέσος εκπαιδευτικός, ακόμα και γονέας.Η έμφαση δίνεται στη διερεύνηση σύγχρονων εργαλείων και μεθόδων, όπως η παιχνιδοποίηση και η μάθηση μέσω παιχνιδιών, τα οποία έχουν αναδειχθεί μέσα από πληθώρα ερευνών ως αποτελεσματικά μέσα ενίσχυσης της δέσμευσης, της παρακίνησης και της κατανόησης των μαθητών. Παράλληλα, εξετάζονται οι ψυχολογικές, κοινωνικές και τεχνολογικές διαστάσεις της εκπαίδευσης, ώστε να διαμορφωθεί ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο που μπορεί να εφαρμοστεί τόσο σε παραδοσιακά σχολικά περιβάλλοντα όσο και σε ψηφιακές ή υβριδικές μορφές μάθησης. Στόχος είναι να προσδιοριστούν συγκεκριμένες πρακτικές βελτίωσης, οι οποίες θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών ή γονέων, συμβάλλοντας έτσι σε μια πιο δυναμική, ευέλικτη και αποδοτική μαθησιακή διαδικασία.el
heal.abstractThe above given project aims at studying the functioning, the methodology, as well as the system used for education in general, in both school facilities and a hypothetical house where a young person is raised. Also, while this project is being formed, there will be an attempt for an education model to be created, called to offer a hypothetical improvement inside the system which teachers and parents follow, that already exists.The focus is placed on exploring modern tools and methods, such as gamification and game-based learning, which numerous studies have highlighted as effective means of enhancing student engagement, motivation, and understanding. At the same time, the psychological, social, and technological dimensions of education are examined to shape a comprehensive framework that can be applied both in traditional school settings and in digital or hybrid learning environments. The aim is to identify specific improvement practices that address the needs of students, educators, and even parents, thereby contributing to a more dynamic, flexible, and efficient learning process.en
heal.advisorNameΓιαννακέας, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΤζάλλας, Αλέξανδροςel
heal.committeeMemberNameΔημόπουλος, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons