Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39454
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ιωαννίδου-Τσώτση, Θεοδώρα | el |
dc.contributor.author | Τελβίζη, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2025-10-02T06:18:48Z | - |
dc.date.available | 2025-10-02T06:18:48Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39454 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Διαταραχές λόγου | el |
dc.title | Ανιχνευτικά εργαλεία για την διαγνωστική προσέγγιση των διαταραχών του λόγου στα παιδιά. Συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση | el |
dc.title | Screening tools for the diagnostic assessment of language disorders in children: a systematic literature review | en |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.classification | Λογοθεραπεία | - |
heal.dateAvailable | 2025-10-02T06:19:48Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.publicationDate | 2025 | - |
heal.abstract | Η παρούσα συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση εξετάζει ενδελεχώς τα ανιχνευτικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται στη διαγνωστική προσέγγιση διαταραχών λόγου σε παιδιά σχολικής ηλικίας. Μέσα από την ανάλυση των πλέον σύγχρονων μελετών και τη μεθοδευμένη χρήση της μεθοδολογίας PRISMA, διερευνώνται η εγκυρότητα, η αξιοπιστία και η καταλληλότητα των εργαλείων αυτών σε σχέση με τις απαιτήσεις της σύγχρονης βιβλιογραφίας και τις πραγματικές ανάγκες της πρώιμης παρέμβασης. Η εργασία αναδεικνύει ρητά την αναγκαιότητα για εργαλεία που λαμβάνουν υπόψη το σύνολο των γλωσσικών παραμέτρων (φωνολογικών, μορφολογικών, συντακτικών, σημασιολογικών), ενώ επισημαίνει παράλληλα τα κενά και τις αδυναμίες που παρατηρούνται στις υπάρχουσες πρακτικές. Τέλος, κατατίθενται προτάσεις για τη βελτίωση της διαγνωστικής προσέγγισης με βασικό στόχο την έγκαιρη και ακριβή διάγνωση και την ενίσχυση της κοινωνικής και μαθησιακής πορείας των παιδιών | el |
heal.abstract | This systematic literature review investigates thoroughly the screening tools used in the diagnostic assessment of language disorders in school-aged children. Through the analysis of recent studies and the application of the PRISMA methodology, it examines the validity, reliability, and appropriateness of these tools in relation to current literature requirements and the real needs of early valid intervention. The study highlights the necessity for tools that comprehensively address all linguistic parameters (phonological, morphological, syntactic, semantic) and identifies existing gaps and weaknesses in current diagnostic practices. Finally, it proposes improvements aimed at enhancing diagnostic accuracy and supporting timely intervention to promote the social integration and academic development of children. | en |
heal.advisorName | Παυλίδου, Ευτέρπη | el |
heal.committeeMemberName | Παυλίδου, Ευτέρπη | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 114 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License