Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39454
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΙωαννίδου-Τσώτση, Θεοδώραel
dc.contributor.authorΤελβίζη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2025-10-02T06:18:48Z-
dc.date.available2025-10-02T06:18:48Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39454-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΔιαταραχές λόγουel
dc.titleΑνιχνευτικά εργαλεία για την διαγνωστική προσέγγιση των διαταραχών του λόγου στα παιδιά. Συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπησηel
dc.titleScreening tools for the diagnostic assessment of language disorders in children: a systematic literature reviewen
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΛογοθεραπεία-
heal.dateAvailable2025-10-02T06:19:48Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.publicationDate2025-
heal.abstractΗ παρούσα συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση εξετάζει ενδελεχώς τα ανιχνευτικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται στη διαγνωστική προσέγγιση διαταραχών λόγου σε παιδιά σχολικής ηλικίας. Μέσα από την ανάλυση των πλέον σύγχρονων μελετών και τη μεθοδευμένη χρήση της μεθοδολογίας PRISMA, διερευνώνται η εγκυρότητα, η αξιοπιστία και η καταλληλότητα των εργαλείων αυτών σε σχέση με τις απαιτήσεις της σύγχρονης βιβλιογραφίας και τις πραγματικές ανάγκες της πρώιμης παρέμβασης. Η εργασία αναδεικνύει ρητά την αναγκαιότητα για εργαλεία που λαμβάνουν υπόψη το σύνολο των γλωσσικών παραμέτρων (φωνολογικών, μορφολογικών, συντακτικών, σημασιολογικών), ενώ επισημαίνει παράλληλα τα κενά και τις αδυναμίες που παρατηρούνται στις υπάρχουσες πρακτικές. Τέλος, κατατίθενται προτάσεις για τη βελτίωση της διαγνωστικής προσέγγισης με βασικό στόχο την έγκαιρη και ακριβή διάγνωση και την ενίσχυση της κοινωνικής και μαθησιακής πορείας των παιδιώνel
heal.abstractThis systematic literature review investigates thoroughly the screening tools used in the diagnostic assessment of language disorders in school-aged children. Through the analysis of recent studies and the application of the PRISMA methodology, it examines the validity, reliability, and appropriateness of these tools in relation to current literature requirements and the real needs of early valid intervention. The study highlights the necessity for tools that comprehensively address all linguistic parameters (phonological, morphological, syntactic, semantic) and identifies existing gaps and weaknesses in current diagnostic practices. Finally, it proposes improvements aimed at enhancing diagnostic accuracy and supporting timely intervention to promote the social integration and academic development of children.en
heal.advisorNameΠαυλίδου, Ευτέρπηel
heal.committeeMemberNameΠαυλίδου, Ευτέρπηel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages114 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons