Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39449
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Δέδε, Αικατερίνη- Δέσποινα | el |
dc.contributor.author | Μαλλιάκα, Μαρία Ανθή | el |
dc.contributor.author | Σωτηρίου, Ελπινίκη | el |
dc.date.accessioned | 2025-10-01T08:39:31Z | - |
dc.date.available | 2025-10-01T08:39:31Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39449 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Αντιλαμβανόμενο στρες | el |
dc.subject | Ψυχομετρικά χαρακτηριστικά | el |
dc.subject | Perceived Stress Scale-Children (PSS-C) | en |
dc.title | Εκτίμηση του αντιλαμβανόμενου stress σε μαθητές με ΕΜΔ (Δυσλεξία), ηλικίας 8-12 ετών. Στάθμιση του ερωτηματολογίου Perceived Stress Scale-Children (PSS-C) στην ελληνική γλώσσα | el |
dc.title | Perceived stress in students with Dyslexia, 8-12 years old. Greek standardization of Perceived Stress Scale-Children (PSS-C) | en |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.classification | Δυσλεξία | - |
heal.classification | Ειδική μαθησιακή διαταραχή | - |
heal.dateAvailable | 2025-10-01T08:40:31Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.publicationDate | 2025 | - |
heal.abstract | Στο πλαίσιο διεξαγωγής της προτεινόμενης έρευνας με τίτλο: «Εκτίμηση του αντιλαμβανόμενου stress σε παιδιά ηλικίας 8-12 ετών και στάθμιση του ερωτηματολογίου Perceived Stress Scale-Children (PSS-C) στην ελληνική γλώσσα. Σύγκριση δεδομένων μεταξύ παιδιών με Ειδική Μαθησιακή Διαταραχή και ομάδας ελέγχου», επιχειρήθηκε η προσαρμογή στην ελληνική γλώσσα και η στάθμιση του ερωτηματολογίου Perceived Stress Scale-Children (PSS-C) της White (2014) σε μαθητές ηλικίας 8-12 ετών, οι οποίοι φοιτούν σε τυπικά και τμήματα ένταξης σχολείων της πόλης των Ιωαννίνων, καθώς και η σύγκριση των δεδομένων μεταξύ παιδιών με διάγνωση Ειδικής Μαθησιακής Διαταραχής (ΕΜΔ) και ομάδας ελέγχου. Προκειμένου να διασφαλιστεί η αξιοπιστία και εγκυρότητα του υπό στάθμιση ερωτηματολογίου, πραγματοποιήθηκε στους ίδιους μαθητές παράλληλη χορήγηση ενός δεύτερου, ήδη σταθμισμένου στην ελληνική γλώσσα, ερωτηματολογίου αξιολόγησης του stress, του Stress in Children (SiC) Questionnaire. | el |
heal.abstract | The aim of the proposed research entitled ‘Assessment of perceived stress in children aged 8-12 years and validation of the Perceived Stress Scale-Children (PSS-C) in the Greek language. Comparison of data between children with Specific Learning Disorder and a control group’, is (a) the translation and validation into the Greek language of the Perceived Stress Scale-Children (PSS-C) developed by White (2014) in 8-12 year old students, who attend typical and integration classes of schools in the city of Ioannina, and (b) the comparison of the data between children diagnosed with a Specific Learning Disorder (SLD) and a control group. To ensure the reliability and validity of the PSS-C, a second stress assessment questionnaire (Stress in Children (SiC) Questionnaire), already validated in the Greek language, was also be administered. | en |
heal.advisorName | Ζακοπούλου, Βικτωρία | el |
heal.committeeMemberName | Ζακοπούλου, Βικτωρία | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 110 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δέδε_ Μαλλιάκα_Σωτηρίου_SLT_2025.pdf | Πτυχιακή εργασία | 5.93 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License