Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39449
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔέδε, Αικατερίνη- Δέσποιναel
dc.contributor.authorΜαλλιάκα, Μαρία Ανθήel
dc.contributor.authorΣωτηρίου, Ελπινίκηel
dc.date.accessioned2025-10-01T08:39:31Z-
dc.date.available2025-10-01T08:39:31Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39449-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑντιλαμβανόμενο στρεςel
dc.subjectΨυχομετρικά χαρακτηριστικάel
dc.subjectPerceived Stress Scale-Children (PSS-C)en
dc.titleΕκτίμηση του αντιλαμβανόμενου stress σε μαθητές με ΕΜΔ (Δυσλεξία), ηλικίας 8-12 ετών. Στάθμιση του ερωτηματολογίου Perceived Stress Scale-Children (PSS-C) στην ελληνική γλώσσαel
dc.titlePerceived stress in students with Dyslexia, 8-12 years old. Greek standardization of Perceived Stress Scale-Children (PSS-C)en
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΔυσλεξία-
heal.classificationΕιδική μαθησιακή διαταραχή-
heal.dateAvailable2025-10-01T08:40:31Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.publicationDate2025-
heal.abstractΣτο πλαίσιο διεξαγωγής της προτεινόμενης έρευνας με τίτλο: «Εκτίμηση του αντιλαμβανόμενου stress σε παιδιά ηλικίας 8-12 ετών και στάθμιση του ερωτηματολογίου Perceived Stress Scale-Children (PSS-C) στην ελληνική γλώσσα. Σύγκριση δεδομένων μεταξύ παιδιών με Ειδική Μαθησιακή Διαταραχή και ομάδας ελέγχου», επιχειρήθηκε η προσαρμογή στην ελληνική γλώσσα και η στάθμιση του ερωτηματολογίου Perceived Stress Scale-Children (PSS-C) της White (2014) σε μαθητές ηλικίας 8-12 ετών, οι οποίοι φοιτούν σε τυπικά και τμήματα ένταξης σχολείων της πόλης των Ιωαννίνων, καθώς και η σύγκριση των δεδομένων μεταξύ παιδιών με διάγνωση Ειδικής Μαθησιακής Διαταραχής (ΕΜΔ) και ομάδας ελέγχου. Προκειμένου να διασφαλιστεί η αξιοπιστία και εγκυρότητα του υπό στάθμιση ερωτηματολογίου, πραγματοποιήθηκε στους ίδιους μαθητές παράλληλη χορήγηση ενός δεύτερου, ήδη σταθμισμένου στην ελληνική γλώσσα, ερωτηματολογίου αξιολόγησης του stress, του Stress in Children (SiC) Questionnaire.el
heal.abstractThe aim of the proposed research entitled ‘Assessment of perceived stress in children aged 8-12 years and validation of the Perceived Stress Scale-Children (PSS-C) in the Greek language. Comparison of data between children with Specific Learning Disorder and a control group’, is (a) the translation and validation into the Greek language of the Perceived Stress Scale-Children (PSS-C) developed by White (2014) in 8-12 year old students, who attend typical and integration classes of schools in the city of Ioannina, and (b) the comparison of the data between children diagnosed with a Specific Learning Disorder (SLD) and a control group. To ensure the reliability and validity of the PSS-C, a second stress assessment questionnaire (Stress in Children (SiC) Questionnaire), already validated in the Greek language, was also be administered.en
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.committeeMemberNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages110 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δέδε_ Μαλλιάκα_Σωτηρίου_SLT_2025.pdfΠτυχιακή εργασία5.93 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons