Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39400
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΕμβαλωτής, Αναστάσιοςel
dc.date.accessioned2025-09-11T09:36:55Z-
dc.date.available2025-09-11T09:36:55Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39400-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΤεχνητή Νοημοσύνηel
dc.subjectΕκπαιδευτική πολιτικήel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.titleΗ εκπαίδευση στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνηςel
heal.typeconferenceItem-
heal.type.enConference presentationen
heal.type.elΔημοσίευση σε συνέδριοel
heal.secondaryTitleδιλήμματα και πολιτικές-
heal.generalDescriptionΠροσκεκλημένη ομιλία του 31ου Συνεδρίου Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκώνel
heal.dateAvailable2025-09-11T09:37:56Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκηel
heal.publicationDate2025-10-24-
heal.bibliographicCitationΕμβαλωτής, Α. (2025) Η εκπαίδευση στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης : διλήμματα και πολιτικές. Στο 31ο Συνέδριο Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκώνel
heal.abstractΕπιχειρώντας την ιχνογράφηση του τοπίου που αναδύεται μετά τη διάθεση υπηρεσιών τεχνητής νοημοσύνης στο ευρύ κοινό, η εισήγηση εστιάζει στην αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης και στις διαφαινόμενες προοπτικές εφαρμογής και αξιοποίησης εκδοχών της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης στην ελληνική σχολική εκπαίδευση. Μελετώντας επίσημα κείμενα πολιτικής και αναζητώντας τις απολήξεις των προτάσεων στις σχεδιαζόμενες δράσεις και εφαρμογές, εξετάζονται διλήμματα και επισημαίνονται σημεία στα οποία οι πολιτικές “συγκρούονται” με τις δράσεις. Ο καταιγιστικός ρυθμός ανάπτυξης και διείσδυσης των τεχνολογιών, σε συνδυασμό με την αδράνεια που εμφανίζεται στους μετασχηματισμούς όταν οι πολιτικές αποφάσεις οδεύουν σε πλαίσια εφαρμογής, υπαγορεύει την αλλαγή του μοντέλου “επιμόλυνσης”, με τις κοινότητες να αναλαμβάνουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάπτυξη των σχετικών δεξιοτήτων και στην ουσιαστική αξιοποίηση των σχετικών δυνατοτήτων.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνω. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.conferenceName31ο Συνέδριο Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκώνel
heal.conferenceItemTypefull paper-
Appears in Collections:1. Προσκεκλημένες ομιλίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons