Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39244
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝτασταμάνη, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2025-07-30T09:28:03Z-
dc.date.available2025-07-30T09:28:03Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39244-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΤεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνιών ( ΤΠΕ)el
dc.subjectΕκπαιδευτικοί θεσμοίel
dc.subjectInformation and communication technologies (ICT)en
dc.subjectEducational institutionsen
dc.titleΝέες τεχνολογίες και θεσμοί στην εκπαίδευση τον 21ο αιώναel
dc.titleNew technologies and institutions in education in the 21st centuryen
heal.typebachelorThesisel
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.generalDescriptionΑ/Α 958
heal.classificationΤεχνολογία των πληροφοριώνel
heal.classificationΕκπαίδευση εξ' αποστάσεωςel
heal.languageelel
heal.accessaccountel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων- Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικήςςel
heal.publicationDate2025-05-
heal.abstractΗ παρακάτω πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να κατατοπίσει τον αναγνώστη για την βασική επίδραση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Ως αρχή γίνεται μια συνοπτική περιγραφή των βασικών εννοιών ώστε να μπορεί κάποιος να αντιληφθεί πόσο σημαντικές υπήρξαν οι νέες τεχνολογίες στην πορεία της εκπαίδευσης αλλά και τους σχολείου. Αναφέρονται επίσης οι βασικές θεωρίες και οι εκπρόσωποί τους όπου συνέδεσαν την εποχή της τεχνολογίας και της πληροφορίας με το εκπαιδευτικό σύστημα αλλά και την εξέλιξή του. Ωστόσο γίνεται και μικρή ιστορική αναδρομή στην εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στο ελληνικό σχολείο όπως επίσης και την εφαρμογή τους σε κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα. Τονίζεται η ιδιαίτερη επίδρασής τους σε σχολεία ειδικής αγωγής. Επίσης αναλύεται ένα παράδειγμα εφαρμογής των νέων τεχνολογιών στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και ειδικότερα στο τμήμα οικονομικών επιστημών ,όπου από πληροφορίες διδασκόμενων μπορεί κάποιος να δει την ευρεία χρήση της τεχνολογίας μέσω των υπολογιστών στην ακαδημαϊκή εκπαίδευση. Τέλος γίνεται μια εμπειρική μελέτη με την χρήση ερωτηματολογίου με σκοπό να αντιληφθεί ο αναγνώστης την επίδραση της τεχνολογίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.el
heal.abstractThe following thesis aims to inform the reader about the basic impact of new technologies on education. As a beginning, a brief description of the basic concepts is made so that one can understand how important new technologies have been in the course of education and schools. The basic theories and their representatives are also mentioned, which linked the era of technology and information with the educational system and its evolution. However, a short historical review is also made of the application of new technologies in Greek schools, as well as their application at each educational level. Their particular impact on special education schools is emphasized. An example of the application of new technologies at the University of Ioannina and in particular in the Department of Economics is also analyzed, where from information from students one can see the widespread use of technology through computers in academic education. Finally, an empirical study is conducted using a questionnaire in order for the reader to understand the impact of technology on primary education.en
heal.advisorNameΚυρίτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΠαππάς, Θεόδωροςel
heal.committeeMemberNameΧατζόπουλος, Περικλήςel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages84 σ.el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.