Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39223
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Τσόγκα, Αικατερίνη | el |
dc.contributor.author | Tsogka, Aikaterini | en |
dc.date.accessioned | 2025-07-18T11:21:09Z | - |
dc.date.available | 2025-07-18T11:21:09Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39223 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Πρόγραμμα κινητικής αγωγής | el |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | el |
dc.subject | Αυτοαντίληψη | el |
dc.subject | Motor education program | en |
dc.subject | Self-perception | en |
dc.subject | Preschool age | en |
dc.title | Σύσταση και δόμηση, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος κινητικής αγωγής για την βελτίωση της αυτοαντίληψης των παιδιών προσχολικής ηλικίας 5–6 ετών ως προς τις κινητικές τους δεξιότητες | el |
dc.title | Recommendation and structuring, implementation and evaluation of a motor education program to improve the self-perception of preschool children aged 5–6 years regarding their motor skills | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.type | masterThesis | el |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Επιστήμες της αγωγής | el |
heal.classification | Παιδαγωγική | |
heal.classification | Education sciences | en |
heal.classification | Pedagogy | en |
heal.dateAvailable | 2025-07-18T11:22:09Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών. | el |
heal.publicationDate | 2025-07 | - |
heal.abstract | Η παρούσα έρευνα διερεύνησε την επίδραση ενός στοχευμένου παρεμβατικού προγράμματος κινητικής αγωγής στην αυτοαντίληψη των κινητικών δεξιοτήτων παιδιών προσχολικής ηλικίας (5–6 ετών). Στο θεωρητικό πλαίσιο αναλύονται βασικές έννοιες όπως η κινητική μάθηση, η αυτοαντίληψη και το παιχνίδι, ενώ παρουσιάζονται σχετικές θεωρίες (γνωστικές, κοινωνικογνωστικές, συναισθηματικής ανάπτυξης κ.ά.) και σύγχρονες έρευνες. Το δείγμα αποτέλεσαν 34 νήπια από ένα δημόσιο νηπιαγωγείο των Ιωαννίνων, τα οποία χωρίστηκαν σε πειραματική και ομάδα ελέγχου. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε ήταν πειραματική έρευνα δράσης, με χορήγηση προ- και μετα-τεστ αυτοαντίληψης και κινητικών δεξιοτήτων. Το παρεμβατικό πρόγραμμα διήρκησε δύο μήνες και περιλάμβανε οργανωμένες δραστηριότητες τρεις φορές την εβδομάδα, βασισμένες σε παιγνιώδες και αφηγηματικό πλαίσιο. Τα αποτελέσματα έδειξαν στατιστικά σημαντική βελτίωση της αυτοαντίληψης των δεξιοτήτων μετακίνησης και χειρισμού στην πειραματική ομάδα σε σύγκριση με την ομάδα ελέγχου. Η έρευνα καταλήγει ότι η στοχευμένη κινητική παρέμβαση μπορεί να συμβάλλει στην ενίσχυση της αυτοαντίληψης και της συνολικής ανάπτυξης των παιδιών προσχολικής ηλικίας, προσφέροντας χρήσιμες παιδαγωγικές εφαρμογές και ερευνητικές προεκτάσεις. | el |
heal.abstract | The present study investigated the effect of a targeted motor education intervention program on the self-perception of motor skills of preschool children (5–6 years old). The theoretical framework analyzes basic concepts such as motor learning, self-perception and play, while relevant theories (cognitive, socio-cognitive, emotional development, etc.) and contemporary research are presented. The sample consisted of 34 toddlers from a public kindergarten in Ioannina, who were divided into an experimental and a control group. The method followed was experimental action research, with pre- and post-tests of self-perception and motor skills. The intervention program lasted two months and included organized activities three times a week, based on a playful and narrative framework. The results showed a statistically significant improvement in the self-perception of movement and manipulation skills in the experimental group compared to the control group. The research concludes that targeted motor intervention can contribute to enhancing the self-perception and overall development of preschool children, offering useful pedagogical applications and research implications. | en |
heal.advisorName | Ζάραγκας, Χαρίλαος | el |
heal.committeeMemberName | Ζάραγκας, Χαρίλαος | el |
heal.committeeMemberName | Κούτρας, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Σαρρής, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.numberOfPages | 79 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. Τσόγκα Αικατερίνη (2025).pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License