Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39152
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Σιόντη, Δήμητρα | el |
dc.contributor.author | Sionti, Dimitra | en |
dc.date.accessioned | 2025-07-07T06:16:55Z | - |
dc.date.available | 2025-07-07T06:16:55Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39152 | - |
dc.rights | Attribution-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Eπαγγελματική ευημερία | el |
dc.subject | Άγχος | el |
dc.subject | PERMA | en |
dc.subject | Professional well-being | en |
dc.subject | Anxiety | en |
dc.title | Επαγγελματική ευημερία και παράγοντες επαγγελματικού άγχους εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.title | Professional well-being and occupational stress factors of primary education teachers | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.type | masterThesis | el |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Εκπαιδευτική ψυχολογία | el |
heal.classification | Επαγγελματική ανάπτυξη | el |
heal.classification | Educational psychology | en |
heal.classification | Professional development | en |
heal.dateAvailable | 2025-07-07T06:17:55Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.publicationDate | 2025-07 | - |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία διερευνά την επαγγελματική ευημερία των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τη σχέση της με το εργασιακό άγχος, βασισμένη στο μοντέλο PERMA (Seligman, 2011). Εξετάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την επαγγελματική ευημερία των δασκάλων, καθώς και οι επιπτώσεις του άγχους στην ποιότητα της διδασκαλίας και την εργασιακή ευημερία. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με ποσοτική μεθοδολογία, χρησιμοποιώντας ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν από εκπαιδευτικούς. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε ότι υψηλά επίπεδα άγχους σχετίζονται με μειωμένη επαγγελματική ικανοποίηση και αυξημένη πιθανότητα εξουθένωσης. Αντίθετα, η κοινωνική και διοικητική υποστήριξη, καθώς και η επαγγελματική αυτονομία, συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση της ευημερίας των εκπαιδευτικών. Τα ευρήματα υπογραμμίζουν την ανάγκη για εκπαιδευτικές πολιτικές που μειώνουν το εργασιακό άγχος και προάγουν ένα υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον. Προτείνεται περαιτέρω έρευνα σχετικά με παρεμβάσεις που ενισχύουν την επαγγελματική ευημερία. | el |
heal.abstract | This study explores the professional well-being of primary school teachers and its relationship with occupational stress, based on the PERMA model (Seligman, 2011). It examines factors influencing teachers' occupational well-being, as well as the impact of stress on teaching quality and job satisfaction. A quantitative research approach was employed, using questionnaires completed by teachers. Data analysis revealed that high stress levels correlate with lower job satisfaction and increased burnout. Conversely, social and administrative support, along with professional autonomy, significantly contribute to teachers' well-being. The findings highlight the need for educational policies that reduce occupational stress and foster a supportive work environment. Further research on interventions promoting professional well-being is recommended. | en |
heal.advisorName | Κούτρας, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Κούτρας, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Ζάραγκας, Χαρίλαος | el |
heal.committeeMemberName | Σαρρής, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.numberOfPages | 133 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΣΙΟΝΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ (2025).pdf | 3.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License