Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39137
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαγούνη, Ελένηel
dc.date.accessioned2025-07-03T07:48:23Z-
dc.date.available2025-07-03T07:48:23Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39137-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΝομοθεσίαel
dc.subjectΠρογράμματα παρέμβασηςel
dc.titleΗ προσέγγιση των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών στο εκπαιδευτικό πλαίσιο, σύμφωνα με τις κείμενες νομοθετικές διατάξειςel
dc.titleThe approach to specific learning disabilities in the educational context, in accordance with the legislative provisionsen
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΜαθησιακές διαταραχές-
heal.classificationLearning disabilities-
heal.dateAvailable2025-07-03T07:49:23Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.publicationDate2025-
heal.abstractΟι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ) αποτελούν βασικό πεδίο πρόκλησης στο σχολικό περιβάλλον, απαιτώντας στοχευμένες παρεμβάσεις για τη στήριξη της μαθησιακής πορείας των μαθητών. Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, η χρήση πολυαισθητηριακών γλωσσικών 3 προγραμμάτων, χειρόγραφων παρεμβάσεων και στρατηγικών μαθηματικής διδασκαλίας βοηθά στην ενίσχυση βασικών δεξιοτήτων. Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι παρεμβάσεις επικεντρώνονται στην αναγνωστική κατανόηση, στη δομημένη γραφή, στις γνωστικές στρατηγικές για τα μαθηματικά και στην κοινωνικοσυναισθηματική υποστήριξη. Η ενσωμάτωση βοηθητικών τεχνολογιών, όπως το λογισμικό ομιλίας σε κείμενο, ενισχύει περαιτέρω την προσβασιμότητα. Μέσω εξατομικευμένων και τεκμηριωμένων πρακτικών, τα σχολεία μπορούν να υποστηρίξουν ουσιαστικά τους μαθητές με ΕΜΔ, επιτρέποντάς τους να αναπτύξουν τις δυνατότητές τους σε ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούςel
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.committeeMemberNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΤμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages41 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons