Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39136
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Πάκος, Γεώργιος | el |
dc.date.accessioned | 2025-07-03T06:51:45Z | - |
dc.date.available | 2025-07-03T06:51:45Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39136 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Architecture | en |
dc.subject | Videogames | en |
dc.subject | Counter Strike | en |
dc.subject | Level Design | en |
dc.title | Αρχιτεκτονική σε First Person (Shooter) | el |
heal.type | bachelorThesis | el |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.secondaryTitle | ο σχεδιασμός τρισδιάστατων ψηφιακών χώρων | el |
heal.classification | Αρχιτεκτονική στα βιντεοπαιχνίδια | el |
heal.dateAvailable | 2025-07-03T06:52:45Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Πολυτεχνική Σχολή | el |
heal.publicationDate | 2025-02-28 | - |
heal.abstract | Αυτή η ερευνητική εργασία εξετάζει πώς η αρχιτεκτονική συμβάλλει στη διαχρονικότητα του Counter-Strike, αναλύοντας στοιχεία όπως το ύψος, η υλικότητα, το φως και η ισορροπία. Μέσα από συγκρίσεις με κόσμους όπως το Grand Theft Auto V και το Minecraft, αποκαλύπτεται πώς ο σχεδιασμός των ψηφιακών περιβαλλόντων κάνει ένα παιχνίδι να επαναλαμβάνεται ατελείωτα – και όμως, να μην είναι ποτέ το ίδιο. | el |
heal.abstract | This research paper examines how architecture contributes to the timelessness of Counter-Strike by analyzing elements such as height, materiality, light, and balance. Through comparisons with worlds like Grand Theft Auto V and Minecraft, it reveals how the design of digital environments makes a game endlessly replayable—yet never the same. | en |
heal.advisorName | Νικολοβγένης, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Φιλοξενίδου, Kορνηλία | el |
heal.committeeMemberName | Κριαρά, Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Νικολοβγένης, Ανδρέας | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.numberOfPages | 2 | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Ερευνητικές εργασίες φοιτητών - ΑΡΧ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Πάκος, Γεώργιος Αρχιτεκτονική σε First Person (Shooter) (2025) .pdf | 129.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License