Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38943
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚοτζαμουράτογλου, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΣαμωνάς, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2025-05-14T10:59:24Z-
dc.date.available2025-05-14T10:59:24Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38943-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΘεσμικό πλαίσιο, Αγοραστική συμπεριφορά, Εμπειρική έρευναel
dc.subjectInstitutional framework, Buying behavior, Surveyen
dc.titleΕταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των δράσεων ΕΚΕ στην Πρέβεζαel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.secondaryTitleCorporate social responsibility: The evaluation of CSR activities effectiveness in Prevezaen
heal.generalDescriptionΑ/Α 761el
heal.classificationΕταιρική Κοινωνική Ευθύνη-
heal.dateAvailable2025-05-14T11:00:24Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων- Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών-Λογιστικής & Χρηματοικονομικήςel
heal.publicationDate2022-09-19-
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία αναλύεται η έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (EKE) και διερευνάται η αποτελεσματικότητα των δράσεων στην περιοχή της Πρέβεζας. Η εργασία διαιρείται σε δύο μέρη, ένα θεωρητικό που καλύπτει τα τρία πρώτα κεφάλαια και ένα ερευνητικό στα δύο επόμενα. Ακολουθούν τα συμπεράσματα, περιορισμοί και πιθανές προεκτάσεις της εργασίας. Στο Κεφάλαιο 1 γίνεται βιβλιογραφική επισκόπηση με στόχο να προσδιοριστεί το περιεχόμενο της ΕΚΕ, τα βασικά της χαρακτηριστικά, η ιστορική της εξέλιξη, τα θεωρητικά πλαίσια στα οποία εντάσσεται, οι τομείς και δράσεις της, κάποιοι τρόποι αξιολόγησης, οι πρακτικές δημοσιότητας και ο βαθμός θετικής αποτελεσματικότητας στις λειτουργίες μιας εταιρείας. Στο Κεφάλαιο 2 προσδιορίζεται το θεσμικό πλαίσιο της ΕΚΕ σε διεθνές, ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο. Στο Κεφάλαιο 3 προσεγγίζονται η αγοραστική συμπεριφορά και τα μοντέλα που επιχειρούν να την ερμηνεύσουν. Στο Κεφάλαιο 4 παρατίθενται τα μεθοδολογικά στοιχεία και στο Κεφάλαιο 5 τα αποτελέσματα της έρευνας. Η θεωρητική ανάλυση ανέδειξε τη σημασία της ΕΚΕ για τις εταιρείες, τις κοινωνίες και τα κράτη στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον και το ενδιαφέρον με το οποίο παρακολουθούν και ελέγχουν τις εταιρείες η τοπική κοινότητα, η ευρύτερη κοινωνία και ο πλανήτης όλος. Επίσης, ότι η αγοραστική συμπεριφορά επηρεάζεται από ποικίλους παράγοντες και για τις επιλογές των καταναλωτών σε προϊόντα εταιρειών που υιοθετούν την ΕΚΕ είναι αναγκαίο να ληφθούν υπόψη τα συναισθήματα. Από την εμπειρική έρευνα αναδείχτηκε ότι οι καταναλωτές του νομού Πρέβεζας έχουν υψηλές προσδοκίες από τη δράση των εταιρειών στο ζήτημα της ΕΚΕ, ότι αυτές οφείλουν να εστιάζουν σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα (παιδιά σε ανάγκη, ΑΜΕΑ, εργατικό δυναμικό κ.λπ.), ότι οι καταναλωτές είναι ενήμεροι πως οι εταιρείες αναμένουν όφελος και για τις ίδιες από την ΕΚΕ, και πως στις επιλογές τους επηρεάζονται σε σημαντικό βαθμό από αυτήν.el
heal.abstractIn this paper we discuss Corporate Social Responsibility (CSR) and we evaluate CSR’s actions efficiency in Preveza. The paper is divided in two parts, a theoretical analysis on chapters 1-3 and an empirical survey on chapters 4-5, followed by conclusions, limitations and possible future themes to be covered. In Chapter 1, through literature’s overview, we try to define the meaning of CSR, its basic features, its evolution through time, theories engulfing CSR, sectors and actions covered by it, some means of evaluation and disclosure, and the degree to which corporations are positively affected by it. In Chapter 2, we present CSR’s institutional framework globally, in Europe and in Greece. In Chapter 3, we refer to buying behavior and to models that try to interpret it. In Chapter 4 we mention the methodology of our survey and on Chapter 5 its results. Theoretical analysis showcases CSR’s significance for corporations, society and states in contemporary economic environment and the attention by which local communities, the broader society and whole planet focus on and scrutinize corporations. Also, that buying behavior is affected by multiple parameters and, when consumers choose product from companies that implement CSR, it is necessary to consider their feelings. Empirical survey showcases that consumers in prefecture Preveza have high expectations from corporations’ actions on CSR, that corporations ought to focus on significant social issues (children in need, disable people, employees etc), that consumers are aware of corporations’ expectation that CSR will pay back, and that consumers’ choices are heavily affected by CSR.en
heal.advisorNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΑναγνωστάκης, Αριστείδηςel
heal.committeeMemberNameΜηλιτσόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΛογιστικής & Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages182-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotzamouratoglou, G. & Samonas, K_FIN_2022.pdf2.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons